امكان ارزش گذاری و فروش اختراعات در كشور برقرار شد

امكان ارزش گذاری و فروش اختراعات در كشور برقرار شد

به گزارش لیمو بلاگ رئیس پارك فناوری پردیس با اشاره به فعالیت فن بازارها در تجاری سازی اختراعات اضافه كرد: تجاری سازی اختراعات و ارزش گذاری آنها كار بسیار دشواری است و فن بازارها فرصت ارزش گذاری اختراعات و فروش آنها را در كشور فراهم نموده اند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، مهدی صفاری نیا در سیزدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای و تخصصی كشور با بیان این كه هم اكنون ظرفیت های علمی و فناوری در پارك های علم و فناوری، مراكز رشد، دانشگاه ها و شركت های دانش بنیان به وجود آمده است، اضافه كرد: در صورتیكه كشش بازار در كشور وجود نداشته باشد این دستاوردها به نتیجه مناسبی نخواهد رسید.
وی با تاكید بر این كه ما باید از اقدامات جزیره ای مستقل بپرهیزیم اشاره كرد: باید این جزایر مستقل در چارچوب یك شبكه با یكدیگر همكاری كنند و فن بازارها و كارگزاران تجارت فناوری در این عرصه وارد فعالیت شده اند.
صفاری نیا با تاكید بر این كه فن بازارها در طول سال های اخیر تلاش نموده اند تا در تامین سرمایه اختراعات ورود كنند، اظهار نمود: فن بازارها همین طور تلاش نموده اند تا اختراع را به صنعت وارد كنند و باید توجه داشت كه ارزش گذاری اختراعات كار بسیار دشواری است كه فن بازارها فرصت ارزش گذاری اختراعات و فروش آن در بخش های صنعتی را فراهم نموده اند.
رئیس پارك فناوری پردیس با بیان این كه این اقدام فرصت جدیدی را برای شركت های دانش بنیان به وجود آورده است، اشاره كرد: فن بازارها همین طور در زمینه تجاری سازی فناوری های تولید شده در دانشگاه ها و همین طور تامین آن از خارج از كشور را اجرایی كنند.
وی تمركز پارك فناوری پردیس را بر رفع نیازهای فناورانه صنایع بزرگ با همكاری كارگزاران تجارت فناوری دانست.




1398/09/09
22:51:10
5.0 / 5
4392
تگهای خبر: تولید , دانش بنیان , دانشگاه , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱