برگزاری بزرگترین آزمون استخدامی بخش خصوصی به صورت اینترنتی

برگزاری بزرگترین آزمون استخدامی بخش خصوصی به صورت اینترنتی

لیمو بلاگ: بزرگترین آزمون اینترنتی كشور با هدف كمك به استخدام شركت های خصوصی، با بیشتر از 33 هزار متقاضی كار برای مشاغل مهندسی اجرا شد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، آزمون استخدام بخش خصوصی با هدف معرفی افراد دارای مهارت و متخصص به شركت های دانش بنیان و خصوصی شكل گرفت كه سومین دوره این آزمون در حال برگزاری است.
با درخواست شركت های صنعتی، تجاری و فنّاور، سومین آزمون استخدام بخش خصوصی در ۸ دسته شغلی با عناوین «بازاریابی و فروش»، «فناوری اطلاعات»، «هنر، رسانه و آموزش»، «مالی و اداری»، «مدیریتی»، «كارشناسی و ارائه خدمات»، «مهندسی» و «فنی و اجرایی» ارائه شده است.
زمان برگزاری آزمون اینترنتی ۸ دسته شغلی به شرح زیر است:



دسته شغلی مهندسی بیشتر از ۳۳ هزار متخصص و داوطلب ارزیابی، بیشترین شركت كنندگان سومین آزمون استخدام بخش خصوصی را به خود اختصاص دادند كه آزمون اینترنتی این دسته شغلی بامداد روز دوشنبه ۱۱ آذرماه انجام شد.

مهندسی برق، عمران، انرژی، هوافضا، مكانیك، كامپیوتر، متالوژی و كشاورزی بعضی از عناوین مشاغل موجود در دسته شغلی مهندسی هستند.

همچنین قبل از این، آزمون دسته های شغلی «هنر، رسانه و آموزش»، «مالی و اداری»، «مدیریتی» و «كارشناسی و ارائه خدمات» نیز به صورت اینترنتی برگزار شدند و آزمون دسته های شغلی «فنی و اجرایی»، «بازاریابی و فروش» و «فناوری اطلاعات» نیز در ایام آینده به صورت اینترنتی برگزار خواهند شد.

قابل توجه است كه آزمون استخدام بخش خصوصی برمبنای مهارت و تخصص متقاضیان كار است و در این آزمون هیچ گونه محدودیتی از نظر مدرك تحصیلی، تجربه و سن وجود ندارد.




منبع:

1398/09/13
15:41:34
5.0 / 5
4535
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , دانش بنیان , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳