حمایت برترین اپراتور ارتباطات ثابت كشور از نخستین جشنواره كار صدف

حمایت برترین اپراتور ارتباطات ثابت كشور از نخستین جشنواره كار صدف

لیمو بلاگ: اولین جشنواره كار دانشگاه علم و صنعت صدف با حمایت شركت آسیاتك شروع به كار كرد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی آسیاتك، اولین جشنواره كار «صدف» با حضور شركت های دانش بنیان، شركت های صنعتی، استارتاپ ها و شتاب دهنده ها، با هدف شناسایی و عرضه فرصت های شغلی و كارآموزی در دانشگاه علم و صنعت آغاز به كار كرد.
بر اساس این گزارش شركت آسیاتك بعنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت كشور و یكی از بازی گردانان اصلی صنعت، با درك صحیح از دغدغه جوانان متخصص جویای كار و بنگاه های اقتصادی نیازمند به نیروی كار جوان و آموزش دیده، علاوه بر اشتغالزایی قابل توجه در سال های اخیر، پشتیبانی از نخستین جشنواره كار دانشگاه علم و صنعت «صدف» را در دستور كار خود قرار داد.
تسهیل در تولید راه ارتباطی مستقیم بین نیروی كار و بنگاه های اقتصادی مرتبط، یكی از اهداف اصلی شركت آسیاتك در جهت پشتیبانی از جشنواره كار صدف است و این شركت با بهره گیری از كامل ترین سبد محصولات در صنعت، مبادرت به شناسایی و جذب نیروی كار جوان و متخصص در كلیه زمینه های فعالیت خود كرده است.
در این جشنواره علاوه بر تولید امكان تبادل اطلاعات مستقیم شغلی بین كارجویان و كارفرمایان، كارگاه ها و پنل های آموزشی تخصصی برگزار می گردد كه علاقه مندان می توانند در آنها به یادگیری بپردازند.
جشنواره كار صدف با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارك فناوری پردیس، دانشگاه علم و صنعت، مجموعه دانشكار، شركت انتقال دیتای آسیاتك و جمع دیگری از شركت ها و نهادها از ۲۸ الی ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۷ در دانشگاه علم و صنعت شروع به كار كرده و در حال برگزاری است.
شركت آسیاتك از عموم علاقه مندان دعوت می كند جهت آشنایی با فرصت های شغلی موجود در نمایشگاه كار صدف، از ۲۸ الی ۳۰ آبان ماه به ورودی ۴ دانشگاه علم و صنعت ایران رجوع كنید.

1397/08/28
18:42:46
5.0 / 5
4653
تگهای خبر: تولید , دانش بنیان , دانشگاه , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲