در غرب آسیا؛

یك شركت دانش بنیان گواهینامه راهكارهای نوین درمان زخم دریافت كرد

یك شركت دانش بنیان گواهینامه راهكارهای نوین درمان زخم دریافت كرد

لیمو بلاگ: گواهینامه ارائه راهكارهای نوین درمان زخم در غرب آسیا به یك شركت دانش بنیان اعطا شد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از دانشگاه صنعتی امیركبیر، یك شركت دانش بنیان تولید كننده پانسمانهای نوین ترمیم زخم، بند آورنده های خونریزی و محلولهای ضدعفونی كننده بر پایه تكنولوژی نانوكلوئید نقره كه دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و گواهی نامه (نشان كیفیت اروپا) و ISO ۱۳۴۸۵ بوده برای دومین سال متوالی از طرف مجموعه Global Health & Pharma (GHP) بعنوان Leading providers of wound care solution- Western Asia انتخاب و موفق به دریافت جایزه «Technology Award ۲۰۱۹» شده است.
این شركت دارای ۵ ثبت اختراع بین المللی از كشورهای انگلستان، آلمان، فرانسه، دانمارك و ایرلند و ۲۲ ثبت اختراع ملی است. پانسمانهای بیواكتیو بر پایه جدیدترین دستاوردهای علم پزشكی، اصول كاربردی و عملی ترمیم زخم به روش مرطوب، در این شركت طراحی و تولید شده اند. این پانسمان ها از مواد طبیعی تهیه شده اند در بهبود محدوده وسیعی از زخم ها كاربرد دارند.
محصول این شركت در مقایسه با پانسمانهای مرسوم و سنتی به شكل وسیعی در مطالعات بالینی ارزیابی و اثبات شده و مقالات علمی گوناگون حاصل از این مطالعات در ژورنالهای معتبر بین المللی مانند Wound Care، Fibers & Polymers، JSM Foot & Ankle، Encyclopedia of Biomedical Polymers & Polymeric Biomaterials به چاپ رسیده اند.
در اصل این شركت گواهی نامه «ارائه راهكارهای نوین درمان زخم در غرب آسیا» را دریافت كرده است.
مجموعه GHP واقع در كشور انگلستان در امتداد به اشتراك گذاری نوآوری های علمی بین المللی در حوزه علوم پزشكی و زیستی فعالیت می كند و همه ساله به شركتهای پیشرو در زمینه نوآوری جایزه فناوری سال را اهدا می كند.


منبع:

1398/10/07
20:22:14
5.0 / 5
4512
تگهای خبر: بین المللی , پزشكی , تكنولوژی , تولید
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳