به دلیل شكاف امنیتی

گوگل به دوربین های امنیتی شیائومی اجازه دسترسی نمی دهد

گوگل به دوربین های امنیتی شیائومی اجازه دسترسی نمی دهد

لیمو بلاگ: بعد از افشای یك شكاف امنیتی در دوربین های امنیتی شیائومی، شركت گوگل اجازه دسترسی شیائومی با دستیار هوشمند خودرا لغو نمود.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از دیلی میل، دوربین های امنیتی ساخت شركت چینی شیائومی اجازه دسترسی به دستیار هوشمند گوگل را ندارند.
دلیل این امر شواهدی واضح از یك شكاف امنیتی جدی در دوربین ها اعلام شده است. بعد از آنكه شواهدی از انتشار ویدئوهای مرموز مربوط به دوربین افراد غریبه رصد شد، گوگل دسترسی شیائومی برای یكپارچه سازی با اپلیكیشن Home خود یا دستیار گوگل را لغو نمود. روز قبل یكی از كاربران وب سایت Reddit در یك ویدئو شكاف امنیتی نگران كننده ای را نشان داد.
این كاربر متوجه شد هنگامیكه اهتمام دارد تصاویر دوربین امنیتی را روی NestHub (نمایشگر هوشمند خانگی متعلق به گوگل) تماشا كند، نمایشگر تصاویری از دوربین های امنیتی مختلفی و غریبه را نشان میدهد. بعضی از تصاویر ویدئوهای خانگی از اتاق های خالی هستند یا در یك مورد ویدئو مربوط به كودكی بود كه در اتاق خواب بود. او از یك دستگاه دوربین شیائومی Mijia با نسخه۰۰.۶۶_۳.۵.۱ استفاده می كرد. هنوز دلیل این اختلال معین نمی باشد اما گوگل با شیائومی تماس گرفته تا آنرا برطرف كند. هرچند این اختلال نگران كننده است. اما از آنجائیكه به نظر نمی رسد درباره افراد زیادی تكرار شده باشد، احیانا تعداد اندكی از كاربران با چنین اختلالی روبرو شده اند.


منبع:

1398/10/13
19:28:48
5.0 / 5
4423
تگهای خبر: سایت , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳