وزیر ارتباطات خبر داد؛

اقدام بزرگ در راه پیشرفت علمی ایران با یاد شهدای سانحه هوایی

اقدام بزرگ در راه پیشرفت علمی ایران با یاد شهدای سانحه هوایی

به گزارش لیمو بلاگ وزیر ارتباطات از انجام كاری بزرگ در راه پیشرفت علمی ایران با یاد شهدای پرواز بی بازگشت و با همكاری وزیر علوم و روسای دانشگاه های شریف، تهران و امیركبیر اطلاع داد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: با رئیس جمهور صحبت كردم و با نظر مساعد ایشان، امروز عصر با وزیر علوم و روسای دانشگاه های شریف، تهران و امیركبیر جلسه مهمی داریم، تا با یاری همه نخبگان این دانشگاهها و به یاد و نام عزیزان «پرواز بی بازگشت»، یك كار بزرگ را در راه پیشرفت علمی ایران آغاز نماییم.
وی با انتشار این عكس از دو تن از شهدای سانحه هوایی هواپیمای اوكراین نوشت: حتما این عكس رو در فضای مجازی دیده اید، تصویری از سردار دلها و دو شهید حادثه هواپیمای اوكراینی. دیشب به نمایندگی از دولت، سری به منزل «محمد صالحه» زدم و به پدر ومادر داغدارش تسلیت گفتم. وزیر ارتباطات افزود: پدر و مادرش كوهی از استقامت بودند، مادرش می اظهار داشت: «داغ محمد برایم بسیار سنگین بود، اما خبر شهادت سردار، برایم جانكاه تر بود». پدرش هم می اظهار داشت: «پسرم پیش از نخبه بودن، بااخلاق بود، به داد و مشكلات برادران و خانواده اش می رسید، همه دوستش داشتند، مسئولین هم باید به داد مردم برسند، تا كسی جرات نگاه چپ كردن به كشور ما را نداشته باشد». وی افزود: دیدار ما در آن خانه صمیمی، چند ساعتی طول كشید و مادر محمد البته سفارش هایی هم به خودم داشت: «پسرم! خوی اشرافی گری نگیری یك وقت، ساده زندگی كن. دوم اینكه محمد دوست داشت توی حوزه ی فضای مجازی برای ایران كاری بكند، از دست تو برمی آید، این را پیگیری كن». جهرمی تصریح كرد: در این حوزه با رئیس جمهور صحبت كردم و با نظر مساعد ایشان، امروز عصر با وزیر علوم و روسای دانشگاه شریف، تهران و امیركبیر جلسه ی مهمی داریم، تا با یاری همه ی نخبگان این دانشگاهها و به یاد و نام همه ی عزیزان «پرواز بی بازگشت» یك كار بزرگ را در راه پیشرفت علمی ایران آغاز نماییم. بسم الله الرحمن الرحیم!

1398/11/01
21:40:02
5.0 / 5
4665
تگهای خبر: اینستاگرام , دانشگاه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳