طبق ثبت اختراع جدید ؛

اپل آیفون بدون پورت و دكمه می سازد

اپل آیفون بدون پورت و دكمه می سازد

لیمو بلاگ: اپل حق اختراع جدیدی از یك موبایل ثبت كرده كه نمایشگر آن دور دستگاه می پیچد. همین طور هرگونه دكمه و پورت در بخش های كناری این دستگاه حذف گردیده است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از دیجیتال ترندز، حق امتیاز اختراع جدید اپل نشان میدهد آیفون جدید احیانا بدنه ای كاملا شیشه ای و نمایشگری بدون لبه دارد كه كناره های دستگاه را از چهار جهت می پوشاند. علاوه بر آن هیچ نشانی از پورت یا دكمه در بخش های كناری دستگاه دیده نمی گردد. این حق امتیاز یك دستگاه الكترونیكی را توضیح داده كه از ۶ وجه آن شیشه ای و دارای نمایشگر لمسی است. بخش تنظیم صدا نیز داخل دستگاه نصب شده و زیر نمایشگر قرار دارد. این بدان معنا است كه اپل در نظر دارد دستگاهی بسازد كه نمایشگر آن از طرفین امتداد می یابد.
تصاویر موجود در این حق امتیاز نشان می دهند در كناره های نمایشگر خاصیت هایی مانند میزان شارژ دستگاه و نوتیفیكیشن ها نشان داده می شوند. همین طور می توان در این بخش ها كلیدهای تنظیم صدا و همین طور دكمه روشن و خاموش دستگاه را قرار داد. بدین سبب احتمال دارد اپل با استفاده از فناوری مشابه Edge Sense( متعلق به اچ تی سی) و Active Edge( متعلق به گوگل) استفاده نماید. بدین سان كاربر با فشردن كناره های آیفون خود می تواند دستوراتی به دستگاه بفرستد. البته هنوز معین نمی باشد شیشه نسبت به فشار دست چگونه واكنش نشان میدهد. از طرف دیگر با حذف پورت های شارژ بدان معنا است كه آیفون برای شارژ باید از روش بی سیم مانند پدهای بی سیم استفاده نماید. همین طور هدفون نیز با استفاده از بلوتوث به آن متصل می شود.


منبع:

1398/12/04
22:52:39
5.0 / 5
3908
تگهای خبر: الكترونیك , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵