افزایش 37 درصدی بهره وری در شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

افزایش 37 درصدی بهره وری در شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

به گزارش لیمو بلاگ اجرای برنامه های جدید باعث شد كه میزان بهره وری شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با رشد 37 درصدی روبرو شود.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تشكیل كارگروه های تخصصی مبادرت به افزایش بهره وری حوزه های كاری در رابطه با صنعت آزمایشگاهی در كشور كرده است و این اقدامات باعث شد تا امسال با رشد 37 درصدی روبرو شود ضمن آنكه بیشتر از 960 نفر هم عضو كارگروه های تخصصی این شبكه شدند.
این اقدام نوآورانه شبكه آزمایشگاهی، یك كانون هم افزایی برای اعضا بوجود آورده است و اعضا از این طریق، تجربیات و دانش خویش را در چارچوب نشست های تخصصی، دوره های آموزشی، انتشار مقاله و یا كتب تخصصی، با دیگران به اشتراك می گذارند.
علاوه بر آن پایگاه اینترنتی شبكه آزمایشگاهی، بعنوان مرجع اطلاعات توانمندی ها و خدمات آزمایشگاهی كشور، در دسترس پژوهشگران و صنایع قرار دارد و در این پایگاه، اطلاعات آزمایشگاها و تجهیزات و خدمات آنها به شیوه های مختلفی ارائه شده است.
ارائه اخبار در رابطه با حوزه آزمایشگاهی و مراكز عضو شبكه، ارائه مقالات تخصصی در زمینه آشنایی و كاربری تجهیزات آزمایشگاهی و همینطور معرفی توانمندی ها و قابلیت های مراكز عضو شبكه، از سایر خدمات این پایگاه اینترنتی است.



1398/12/14
22:13:37
5.0 / 5
3650
تگهای خبر: اینترنت , پژوهش , خدمات , صنایع
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴