طراحی و تولید ماسك پارچه ای آنتی باكتریال در دانشگاه آزاد مشهد

طراحی و تولید ماسك پارچه ای آنتی باكتریال در دانشگاه آزاد مشهد

لیمو بلاگ: عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از طراحی و تولید ماسك پارچه ای آنتی باكتریال در این واحد دانشگاهی آگاهی داد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، محمد احسان مومنی هروی عضو هیأت علمی گروه طراحی لباس دانشگاه ازاد اسلامی مشهد اظهار داشت: ماسك پارچه ای آنتی باكتریال از دو لایه تشكیل شده كه لایه بیرونی آن از پارچه با الیاف پلی استر آب گریز و لایه درونی از پارچه پنبه ای آنتی باكتریال است كه مانع از فعالیت باكتری و ویروس می شود.
وی با اشاره به اینكه خاصیت آنتی باكتریال ماسك تا سه بار شستشو باقی می ماند، اظهار داشت: ماسك فوق با نازل ترین قیمت تولید در اختیار مردم قرار می گیرد.
عضو هیأت علمی دانشگاه ازاد اسلامی مشهد، تولید این ماسك را در امتداد قسمتی از مسئولیت اجتماعی دانشگاه ازاد اسلامی مشهد در این برهه حساس كنونی جامعه عنوان نمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، قبل از این نیز این واحد دانشگاهی در امتداد حل موضوع اجتماعی بیماری كرونا و كاهش دغدغه افراد جامعه، دستگاه تصویربرداری حرارتی مادون قرمز جهت غربالگری حرارتی و شناسایی افراد مبتلا به تب را در محل فرودگاه بین المللی مشهد مستقر كرده است.




منبع:

1399/01/06
12:25:02
5.0 / 5
3493
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲