با برگزاری مسابقه رساله های كاربردی حوزه مهندسی مواد صورت گرفت

اعطای گرنت فناورانه به 8 رساله برتر حوزه فوتونیك

اعطای گرنت فناورانه به 8 رساله برتر حوزه فوتونیك

لیمو بلاگ: با برگزاری مسابقه ˮاعطای گرنت فناورانه اختصاصی به رساله های كاربردی مقطع دكتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیكˮ به 8 رساله برتر گرنت فناورانه اعطا شد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، مسابقه "اعطای گرنت فناورانه اختصاصی به رساله های كاربردی مقطع دكتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیك" با هدف تشویق و هدایت رساله های مقطع دكتری در حوزه های در رابطه با ستاد توسعه فناوری های فوتونیك، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت و رفع نیازهای صنایع داخل كشور و تولید ثروت بخشی انجام شد.
در این راستا رساله های مرتبط از دانشگاه های مختلف كشور چون صنعتی اصفهان، تبریز، آزاد اسلامی واحد نجف آباد، تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، علم و صنعت ایران، علوم كشاورزی و منابع طبیعی گرگان، صنعتی شریف و كاشان تا اختتام مهلت فراخوان به ستاد توسعه فناوری های فوتونیك، لیزر و مواد پیشرفته معاونت علمی ارسال شد و رساله های دریافتی باتوجه به فاكتورهای عمومی و الزامی مورد ارزیابی اولیه قرار گرفت.
برمبنای رای داوران ۸ رساله از دانشگاه های علم و صنعت ایران، صنعتی شریف، محقق اردبیلی، تربیت مدرس، آزاد اسلامی واحد نجف آباد، شهید بهشتی در بخش مهندسی مواد و ساخت در محورهای توسعه فناوری در زنجیره تامین و ارزش مواد و تجهیزات پزشكی، توسعه فرایندهای ساخت و تولید و توسعه فناوری در زنجیره تامین و ارزش كاشی و سرامیك این مسابقه پذیرش شدند.
در این بین، رساله های منتخب مرتبط شركت كردند. همین طور در بخش فوتونیك، محورهای رساله های منتخب توسعه سامانه های آنالیز و اندازه گیری فوتونیكی صنعتی و توسعه فناوری در زنجیره تامین و ارزش مواد و تجهیزات پزشكی بوده است.
در این رویداد به رساله های منتخب، گرنت تعلق گرفت.




منبع:

1399/01/19
23:06:29
5.0 / 5
3096
تگهای خبر: پزشكی , تولید , دانشگاه , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳