رئیس سازمان بسیج اساتید:

جنگ های بعدی با ایران زیستی و شناختی است

جنگ های بعدی با ایران زیستی و شناختی است

به گزارش لیمو بلاگ رئیس سازمان بسیج اساتید كشور ماهیت جنگ های آینده با ایران را زیستی و شناختی دانست.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر، زارعی در مراسم رونمایی از سامانه هوش مصنوعی سیاست گذاری هوشمند بحران های اپیدمیک ضمن اظهار خرسندی از رابطه خیلی خوب و مناسب دانشگاه علم و صنعت ایران و نهاد بسیج، آنرا ناشی از روحیه تعهد و علاقمندی این دانشگاه به پیشبرد امور نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف دانست و اظهار داشت: در آینده جنگ با ایران در حوزه های زیستی و شناختی است و دشمن می داند که قادر به حمله نظامی به ما نیست. بنابراین تشکیل قرارگاه ها و سامانه ها در آینده باید بر همین مبنا صورت بگیرد.
وی اضافه کرد: ما با تمام قوا از این سامانه پشتیبانی می نماییم و باید برای عرضه رسمی آن به نهادهای دولتی و حاکمیتی از جانب خود دانشگاه اقدام گردد و دولت برای رشد آن حمایت مادی و معنوی به عمل آرد.
زارعی اظهار داشت: ما در دوران مواجهه با کرونا به تجربه معرفتی تازه ای رسیده ایم و آنهایی که خدا را کشته بودند و دنبال نظم معرفی تازه ای مبتنی بر راهبری علم بودند، متنبه شدند. رسانه های فارسی زبان زیر نظر پنتاگون تنها به سطح سیاسی این مورد توجه می کنند. ولی ما باید به سطح معرفی آن هم دقت نماییم. یورگن هابرماس فیلسوف مشهور آلمانی که قبلاً می گفت مدرنیته آشوب ها را به صورت خودسامان اداره می کند، الان می گوید باید از نئولیبرالیسم عبور نماییم، چونکه در روزهای کرونا به درد ما نخورد.
وی اضافه کرد: سطح دوم بحث پس از سطح معرفتی، سطح فلسفی است و آنهایی که علم را به جای خدا نشاندند نتیجه عمل خویش را دیدند. سطح سوم بحث هم سطح حکمرانی است. جمهوری اسلامی در این سه سطح با عنایت به امکانات و محدودیت هایی که داشته درست عمل کرده و در حوزه حکمرانی نسبت به کشورهای اروپایی عملکرد بهتری داشته است.

1399/02/13
23:48:54
5.0 / 5
3267
تگهای خبر: دانشگاه , سازمان , هوش مصنوعی
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳