برگزاری نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات با حمایت شاتل‎ موبایل

برگزاری نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات با حمایت شاتل‎ موبایل

به گزارش لیمو بلاگ شاتل موبایل به عنوان اپراتور نسل جدید تلفن همراه كشور از حضور خود بعنوان حامی طلایی نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات اطلاع داد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه كشور در جهت پشتیبانی از اهداف نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات و همینطور معرفی خدمات و آخرین دستاوردهای خود همچون همگرایی خدمات ثابت و سیار (FMC) در این سمپوزیوم حضور پیدا كرده است.
بر اساس این گزارش، نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات (IST۲۰۱۸) تا ۲۸ آذرماه و با حضور وزیر ارتباطات، مدیران ارشد اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) و تعدادی از فعالان حوزه مخابرات و ارتباطات كشور، شركت های ICT و استارتاپ ها و با تمركز بر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محل مركز تحقیقات مخابرات و با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی، بنیادی و كاربردی و تولید محیط تبادل نظر علمی بین محققان از مراكز علمی دانشگاه ها و توسعه و ترویج ICT برگزار می گردد.
گفتنی است محورهای برگزاری این سمپوزیوم بین المللی بیگ دیتا، ۵G، امنیت اطلاعات، اینترنت اشیا، رایانش ابری، بلاك چین، اقتصادICT و مدیریت شبكه در سطح ملی و بین المللی اعلام شده است.
درباره شاتل موبایل
شركت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) بعنوان شبكه همراه گروه شركت های شاتل، در سال ۱۳۹۴ و با هدف تمركز روی نسل های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبكه های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شركت در اسفند ۱۳۹۵ موفق به دریافت «پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه» (Full MVNO) از جانب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه كشور شد و در كمتر از ۶ ماه بعد از صدور این پروانه، موفق به راه اندازی تجاری اولین شبكه كامل تلفن همراه نسل جدید كشور با نام تجاری «شاتل موبایل» شد.
شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یكپارچه به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه به مشتركین خود با پیش شماره ۰۹۹۸ و كد ۱ در سراسر كشور عرضه می كند.

1397/09/28
21:49:26
5.0 / 5
4912
تگهای خبر: بین المللی , پژوهش , تولید , خدمات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳