در گفت وگو با لیمو بلاگ اعلام شد:

بهره برداری از نرم افزار مدیریت فرآیندهای كسب وكار در سازمان های دولتی و صنایع بزرگ

بهره برداری از نرم افزار مدیریت فرآیندهای كسب وكار در سازمان های دولتی و صنایع بزرگ

به گزارش لیمو بلاگ تعدادی از پژوهشگران یكی از شركت های دانش بنیان فاز اول نرم افزار تحت وب فرایندهای كسب وكار و اتوماسیون اداری خویش را ارائه كردند كه با عنایت به قابلیت استفاده از آن به زبان های مختلف، از جانب بعضی از نهادهای دولتی و برخی صنایع بزرگ كاربردی شده است.


فرحناز مرادی، رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی این شرکت دانش بنیان در گفتگو با ایسنا، در این باره اظهار داشت: ما توانستیم فاز اول نرم افزار فرایندهای کسب و کار (BPMS)، مستندات و اتوماسیون اداری (DMS)، (دبیرخانه الکترونیک، موتور فرم ساز و موتور گزارش ساز) را تحت وب و با قابلیت استفاده به زبان های مختلف تولید نماییم.
وی با اشاره به اینکه این نرم افزار به منظور مدیریت هوشمند برای نظم دهی به امور دبیرخانه ها و گردش کاری بین پست های سازمانی با امکان مدیریت پروژه های درون و برون سازمانی طراحی شد، اظهار نمود: این محصول که موفق به دریافت گواهینامه بین المللی از معتبرترین مراجع تایید نرم افزار در کشور کانادا شد، در بستر متن باز (Open Source) و فارغ از بستر سیستم عامل تولید شده است.
مرادی به بیان خصوصیت های این نرم افزار نسبت به نمونه های مشابه پرداخت و خاطرنشان کرد: این نرم افزار امکان ایجاد فرم و استفاده در فرآیندها و قابلیت استفاده و تبدیل به زبان های مختلف را دارد.
مجری طرح تصریح کرد: فاز دوم این نرم افزار مجموعه ای از نرم افزارهای مالی، اداری، بازرگانی، مهندسی، تولید، زنجیره تأمین، منابع انسانی و بهای تمام شده است که بر بستر مدیریت فرایندهای کسب و کار در فضای ابری عرضه می شود.
وی افزود: این نرم افزار هم اکنون تحت وب است و علاوه بر آن امکان ارتباط پنل کاربری آن با پیامک و ایمیل هم برقرار است و کاربر می تواند هشدارهایی را از راه پیامک به افراد ارسال نماید. به علت قابلیت تحت وب بودن، این نرم افزار در تمامی دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر قابل استفاده می باشد.
مدیر اجرایی و رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان از موفقیت این شرکت در تجاری سازی این نرم افزار اطلاع داد و اظهار داشت: هم اکنون سازمان های دولتی مانند وزارت نیرو، گروه مالی ملت، دانشگاه صنعتی شریف و پژوهشگاه مخابرات و همینطور بعضی از شرکت های تولیدی صنعتی بزرگ و صنایع غذایی از این نرم افزار مدیریتی استفاده می نمایند.
به قول این محقق، این نرم افزار یک نمونه محصول ایرانی با پشتیبانی گسترده است، این در شرایطی است که نمونه های دیگر موجود در بازار معمولا نسخه قفل شکسته خارجی است و در مواردی کاربران آنها با مشکل مواجه می شوند.
وی با تاکید بر اینکه این نرم افزار به علت امکان اتصال به سیستم مالی سازمانی برای پرداخت حقوق و دستمزد، اتوماسیون اداری و منابع انسانی یک نسخه ایرانی و بومی منحصربه فرد است، تصریح کرد: این طرح با حمایت و تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی اجرایی شده است که در چارچوب تسهیلات سرمایه در گردش و بهبود سامانه دریافت کردیم و برای فاز دوم بروزرسانی نرم افزار هم تقاضای تسهیلات را ثبت کرده ایم.
مرادی، چشم انداز آینده این شرکت را توسعه بازار هدف صادراتی عنوان نمود و اظهار داشت: ضمن تمرکز بر محصولات مبتنی بر مدیریت فرایند‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی کسب وکار و نرم ‏افزار ERP با در نظر گرفتن نیاز‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی صادراتی، برای ورود به بازار‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی جها‏‏‏نی، افق ‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی جدیدی را در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد کردیم که مهمترین آن چند زبانه بودن نرم افزار، بستر متن باز و بومی با قابلیت پشتیبانی گسترده آن است و تمامی قابلیت های نرم افزار برای زبان های دیگر هم فراهم گشته است و در حال بررسی بازارهای صادراتی مانند کانادا هستیم. بر این اساس یک تیم متشکل از ۲۰ نفر در حال انجام اقدامات اولیه برای تصاحب بازارهای صادراتی است.



1399/03/19
11:08:42
5.0 / 5
2534
تگهای خبر: الكترونیك , بین المللی , پژوهش , تولید
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴