در دانشگاه حكیم سبزواری انجام شد

ساخت دستگاه پدالی ضدعفونی كننده

ساخت دستگاه پدالی ضدعفونی كننده

لیمو بلاگ: فناوران یكی از شركت های دانش بنیان مستقر در مركز رشد دانشگاه حكیم سبزواری موفق به ساخت دستگاه پدالی ضدعفونی كننده جهت پیش گیری از مبتلاشدن به ویروس كرونا شدند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، سجاد رضایی، مدیر اجرایی این شرکت دانش بنیان در این خصوص اظهار داشت: این محصول با حذف تماس دست، تاثیر بسزایی در جلوگیری و انتشار بیماری کرونا دارد و علاوه بر آن پروسه ضدعفونی کنندگی را تسریع می بخشد.
وی ادامه داد: این دستگاه دارای یک پمپ قوی با عملکرد الکتریکی است که با فشار پا بر روی پدال دستگاه، محلول ضدعفونی کننده را روی دستان افراد اسپری می شود.
رضایی افزود: مصرف پایین برق، صرفه جویی در مصرف مواد ضدعفونی کننده و نصب آسان و کم حجم بودن همچون مزیت های این دستگاه است.
وی ادامه داد: تمامی مراحل ساخت این دستگاه در یک شرکت دانش بنیان داخلی، با کیفیت بالا و هزینه تمام شده مناسب انجام گرفته است.
رضایی با اشاره به بازگشایی ادارات و خطر شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: از آنجایی که برای کنترل کرونا در مراجعه افراد به سازمان ها و نهادها نیاز به ضدعفونی کردن دست وجود دارد، از این دستگاه می توان در بیمارستان ها، ادارت، بانک ها، مساجد، مطب ها، مدارس و رستوران ها بهره برد.
بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، وی با تاکید بر اینکه امکان تولید انبوه این دستگاه وجود دارد، افزود: در مرحله اول سفارش گیری، چندین دستگاه به سازمان نظام پزشکی و بیمارستان ها، دانشگاه حکیم سبزواری، چندین رستوران و موسسه خیریه ارائه شده است.




منبع:

1399/04/06
11:50:20
5.0 / 5
2846
تگهای خبر: بیمارستان , پزشكی , تولید , دانش بنیان
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱