آغاز مهارت آموزی برگزاری كمپ اشتغال كارنو در مرداد ماه 99

آغاز مهارت آموزی برگزاری كمپ اشتغال كارنو در مرداد ماه 99

لیمو بلاگ: كمپ اشتغال كارنو با هدف ایجاد ارتباط میان كارفرما و كارجو از هفته سوم مرداد ماه سال جاری شروع می شود و به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، کمپ اشتغال کارنو بعنوان پلی بین کارجو و کارفرما، برای اشتغال دانش آموختگان و دانشجویان است و شرکت ها نیز می توانند نیروی انسانی مورد نیاز خودرا با کمترین هزینه جذب کنند.
دومین کمپ اشتغال کارنو در ۲۱ مرداد ماه سال جاری شروع به کار خواهدنمود و تا روز ۲۴ مهر ماه به مدت ۳ ماه ادامه دارد و این دوره آموزشی شامل کارگاه های آموزشی مهارت های نرم، مشاوره، کار عملی در چارچوب چالش کار تیمی و پروژه فنی (با کارفرما) در چارچوب کارآموزی خواهد بود.
مخاطبان این برنامه از جنبه مهارت نرم در مواردی مانند مدیریت پروژه، کار تیمی، ارائه موثر، حل مسئله و تفکر راهبردی و غیره به صورت نظریه و عملی توانمند می شوند.
به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، "رویداد کارآفرینی کارنو" از سال ۱۳۹۰ با رویکرد تغییر نگرش و ایجاد توانمندی در سرمایه های انسانی کشور بمنظور حضور در فضای کسب و کار و کارآفرینی توسط ستاد فناوری نانو طراحی شده است و در سال ۱۳۹۸ نیز باتوجه به اهمیت توسعه مهارت های نرم در میزان اشتغال پذیری و پایداری شغلی، برنامه ای با عنوان "کمپ اشتغال کارنو" طراحی و اجرا شد که شرکت های دانش بنیان موفق شدند تا از این طریق نیازهای خودرا در حوزه جذب و توسعه منابع انسانی پوشش دهند. کاهش ریسک و هزینه در پروسه جذب و بکارگیری نیروی انسانی از مزایای استفاده از این طرح است.




منبع:

1399/05/13
12:10:11
5.0 / 5
2616
تگهای خبر: دانش بنیان , شركت , فناوری , مشاوره
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴