تولید انواع فولاد آلیاژی مطابق با استانداردهای جهانی در كشور

تولید انواع فولاد آلیاژی مطابق با استانداردهای جهانی در كشور

یك شركت دانش بنیان به بزرگ ترین تولیدكننده انواع فولاد آلیاژی در ایران و خاورمیانه و به یكی از مدرنترین كارخانه های تولید فولاد آلیاژی دنیا بدل شده است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، این شرکت از سال ۷۸ کار خویش را شروع کرده و امروز با گذشت ۲۱ سال از فعالیتش به یکی از تولیدکنندگان اصلی این محصول در کشور تبدیل گشته است.
این فولادهای تولیدی هم پای استانداردهای جهانی برای تأمین نیاز بخشی از بازارهای داخل و خارج کشور تولید می شود. محصولی که در صنایع خودروسازی، ماشین سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیع دارد.
علی رضا چایچی یزدی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، اظهار نمود: یکی از اهداف ما دستیابی به تولید ۱/۳ میلیون تن فولاد آلیاژی از راه اجرای طرح های توسعه و تکمیل سبد محصولات و گسترش بازارهای صادراتی است.
این فعال فناور افزود: توان ما کمک کرده که نیاز کشور به کارخانه های فولادسازی، نورد مقاطع سنگین، نورد مقاطع سبک، عملیات حرارتی و تکمیل کاری، مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و برخوردار از بالاترین سطح دانش فنی روز دنیا تامین گردد. این امکانات تولید فولادهای آلیاژی و مخصوص را با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای بین المللی میسر کرده است.
وی ادامه داد: هم اکنون ما در مجموع ۴۲۳ گرید فولاد آلیاژی قابل تولید داریم و در صورت نیاز مشتریان، گریدهای جدید بر مبنای استانداردهای بین المللی و داخلی قابل طراحی و تولید است.
این فعال دانش بنیان همینطور بیان نمود: ما تلاش می نماییم با کمک توانمندی های علمی و فنی نیروهای بومی خود و با همکاری شرکت های دانش بنیان، مراکز دانشگاهی و سازندگان داخلی، قطعات و تجهیزات پیشرفته صنعت فولاد آلیاژی را تولید و بومی سازی نماییم.
بر مبنای اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، انواع تیغ اره، مواد پرکننده جوشکاری، ابزار گرم کار، قالب پلاستیک، ابزار سردکار، بلبرینگ، میکروآلیاژ، فنر، سوپاپ و غیره همچون محصولات و خدمات این شرکت است.




منبع:

1399/06/25
13:12:31
5.0 / 5
1558
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲