امكان تولید طیف وسیعی از نانوالیاف با دستگاه الكتروریسندگی ایران ساخت برقرار شد

امكان تولید طیف وسیعی از نانوالیاف با دستگاه الكتروریسندگی ایران ساخت برقرار شد

لیمو بلاگ: تعدادی از محققان یكی از شركت های فناور با تولید تجهیزات الكتروریسندگی خودكار، امكان تولید الیاف صاف، متخلخل، هسته ای پوسته ای و نانوالیاف چندجزئی را در كشور فراهم نموده و توانستند طیف وسیعی از نانوالیاف را به بازار عرضه كنند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، یکی از شرکت های فناور پیشرو در زمینه تولید دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی تمام خودکار الکتروریسی، خطوط نیمه صنعتی و صنعتی تولید انبوه نانوالیاف پلیمری، سرامیکی و کامپوزیتی در ایران و منطقه خاورمیانه را عرضه می کند.
انعطاف در طراحی، سهولت در به کارگیری، وسعت تجهیزات جانبی ارائه شده، کنترل بسیار دقیق به همراه دامنه بالای تغییرات در نظر گرفته شده برای پارامترهای الکتروریسی و نیز امکان اعمال تغییرات مختلف در شرایط عملیاتی، فرآیندی و محیطی برمبنای نیاز مشتریان و کاربران همچون مزیت های ادوات الکتروریسندگی این شرکت است.
از این تجهیزات می توان برای تولید طیف وسیعی از نانوالیاف، پلیمرهای طبیعی، سنتزی و همین طور نانوذرات پلیمری و سرامیکی استفاده نمود. همین طور می توان این تجهیزات را برای تولید بسترهای بی بافت از نانوالیاف، تولید نانوالیاف آرایش یافته، چند لایه های متشکل از نانوالیاف و نیز تولید پیوسته و یا ناپیوسته محصولات متشکل نانوالیاف بهره برد.
دستگاه های الکترویسی آزمایشگاهی تمام خودکار این شرکت قابلیت تولید دسته وسیعی از نانوالیاف پلیمرهای طبیعی، سنتزی و نانوذرات پلیمری، سرامیک را دارد، بطوریکه در تمامی مدلهای ارائه شده، به سبب طراحی یکپارچه نرم افزار رابط کاربری و به کارگیری تجهیزات مناسب، امکان تنظیم، تغییر و کنترل تمام متغیرهای پروسه پیش و حین انجام عملیات امکان پذیر است.
همین طور به سبب طراحی مدولار و منعطف امکان اعمال هر گونه ویرایش در تجهیزات و ماژول های دستگاه برمبنای نیازمندی های کاربران فراهم گشته است.
امکان بهره گیری از کاربرد دوگانه این دستگاه در استفاده بعنوان الکترواسپری، امکان به کارگیری آرایش های مختلف از ریسنده ها و جم کننده ها، بهره گیری از سامانه های ایمنی نظیر قفل درب ایمنی برای جلوگیری از شوک الکتریکی و نیز سامانه تخلیه ایمن برای تخلیه حلال های سمی و نانوالیاف معلق همچون قابلیت های مشترک تجهیزات تولیدی این شرکت است.
برمبنای اعلام ستاد نانو، نانوالیاف تولیدشده با این ادوات در حوزه هایی نظیر زیست فناوری، محیط زیست، پزشکی، دارو و بهداشت، تولید و ذخیره سازی انرژی کاربرد دارد.




منبع:

1399/07/27
21:18:45
5.0 / 5
1262
تگهای خبر: پزشكی , تولید , شركت , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲