یكشنبه های وبیناری با رویكرد ارائه آموزش مالكیت فكری در دستور كار صندوق نوآوری

یكشنبه های وبیناری با رویكرد ارائه آموزش مالكیت فكری در دستور كار صندوق نوآوری

سلسله وبینارهای آموزشی مالكیت فكری در حوزه كشاورزی تحت عنوان «جوانه» در ایام یكشنبه از طرف صندوق نوآوری و شكوفایی انجام می شود.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، ۱۰ کارگاه مجازی و آموزشی مالکیت فکری در حوزه کشاورزی تحت عنوان «جوانه» از ۱۱ آبان تا ۲۱ دی ماه، یکشنبه های هر هفته برگزار می شود.
«جوانه» سلسله وبینارهای آموزشی است که با ایجاد فرصتی مناسب برای شرکت های دانش بنیان، فناور و استارتاپ های حوزه کشاورزی و علاقه مندان به حوزه مالکیت فکری، امکان یادگیری مطالب به روز مالکیت فکری را فراهم می آورد. این سلسله وبینارها با تمرکز بر مفاهیم مالکیت فکری در حوزه کشاورزی برگزار می شود.
صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف آشنایی با نشان جغرافیایی و نقش آن در توسعه کسب وکار، آشنایی با فعالان این حوزه و شبکه سازی، آشنایی با صاحبان کسب وکار در حوزه کشاورزی و همین طور آشنایی با حمایت های بلاعوض مالکیت فکری صندوق نوآوری و شکوفایی ویژه شرکت های دانش بنیان، دوره «جوانه» (سلسله وبینارهای آموزشی مالکیت فکری حوزه کشاورزی) را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و پارک علم و فناوری البرز برگزار می نماید.
این وبینار در چارچوب ۱۰ جلسه ۴ ساعته طراحی شده است که شامل مقدمه ای بر مالکیت فکری و اهمیت آن در توسعه و تجاری سازی فناوری، پتنت؛ انواع، اجزا، شرایط احراز و درخواست ثبت پتنت، معاهدات و قوانین بین المللی پتنت و پروسه ثبت و نگهداری پتنت در کشورهای مختلف (آمریکا، اروپا، آسیا و ایران)، جست وجوی پتنت و آشنایی با ابزارهای آن و استفاده از اطلاعات آن بعنوان یکی از منابع مهم دستیابی به اطلاعات فنی، تجاری و حقوقی و نشان جغرافیایی، مقررات استفاده از نشان، لوگو، برند و برندینگ محصولات کشاورزی است.
همین طور معرفی خدمت مالکیت فکری صندوق نوآوری و شکوفایی، رموز موفقیت شرکت های کشاورزی تجاری در بازار بین الملل، آشنایی با انواع قراردادهای انتقال فناوری، قوانین، مقررات و بخشنامه های مربوط به انتقال فناوری و شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی، مقررات ملی و بین المللی ثبت ارقام گیاهی و حقوق به نژادی، حقوق مالکیت فکری در حوزه زیست فناوری، آیین دادرسی دعاوی نقض حقوق مالکیت فکری و تجاری سازی در محصولات کشاورزی از دیگر مواردی است که در این ۱۰ جلسه به آن پرداخته می شود.
برمبنای اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت در این دوره ها بعد از ثبت نام رایگان است و ستاندن گواهینامه منوط به حضور در حداقل ۹ دوره آموزشی است. شرکت های دانش بنیان باید بوسیله آدرس Ghazal.inif.ir برای حضور در هر یک از دوره ها ثبت نام کنند و شرکت های غیردانش بنیان، فناور، مراکز رشد، دانشجویان و اعضای هیئت علمی و سایر علاقه مندان نیز می توانند به آدرس http: //linkpost.ir/IP-Agriculture۱ مراجعه کنند.



1399/08/05
23:13:44
5.0 / 5
1608
تگهای خبر: بین المللی , دانش بنیان , شركت , صنایع
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵