در فضای مجازی؛

شركتهای فناوری برای مقابله با نفرت پراكنی كمك خواستند

شركتهای فناوری برای مقابله با نفرت پراكنی كمك خواستند

لیمو بلاگ: برخی از شركت های بزرگ فناوری آمریكا از اتحادیه اروپا خواستند تا برای مقابله با نفرت پراكنی اینترنتی به آنها كمك نماید.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از انگجت، فیسبوک، توئیتر، گوگل، اپل، مایکروسافت، آمازون و برخی شرکت های فناوری بزرگ آمریکایی دیگر از اتحادیه اروپا خواستند تا برای حذف محتوای غیرقانونی و حاوی مطالب نژادپرستانه و نفرت پراکن از شرکت های مورد اشاره حمایت کند.
انجمن ادیما که شرکت های فناوری مذکور همگی در آن عضویت دارند، تصریح کرده که حمایت اتحادیه اروپا از شرکت های فناوری کیفیت کنترل و بررسی محتوای تولید شده توسط کاربران را بیشتر می کند.
اتحادیه اروپا بارها از مدیران شبکه های اجتماعی خواسته تا به محض علامت گذاری محتوای نامناسب و نفرت پراکن توسط کاربران آنها را حذف نمایند. اما شرکت های مورد اشاره می گویند چنین کاری به سرعت ممکن نیست و مقامات اروپایی باید برای شناسایی و بررسی محتوای علامت گذاری شده به آنها فرصت داده و این شرکت ها را یاری کنند.
در عین حال شرکت های فناوری آمریکایی می گویند باید میان رعایت آزادی بیان و مقابله با محتوای نفرت پراکن و نامناسب در اینترنت تناسب برقرار شود و مبارزه با محتوای مذکور به حذف غیرضروری و شتاب زده محتوای سالم منجر نشود.


منبع:

1399/08/06
22:46:12
5.0 / 5
1278
تگهای خبر: اینترنت , تولید , شركت , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳