صدور مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری استان قزوین

صدور مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری استان قزوین

لیمو بلاگ: مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان قزوین بعنوان سی امین استان كشور، با هدف پشتیبانی از  فناوران و شركت های دانش بنیان استان به تصویب رسید.


به گزارش ایسنا، پنجاه و دومین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی وحدت دبیر کارگروه و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و دیگر اعضا انجام شد و در این نشست مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان قزوین بعد از بررسی ترکیب سهامدران صادر شد.
صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان قزوین با هدف حمایت های مالی، علمی و پشتیبانی از فناوران، نوآوران و پژوهشگران استان قزوین در تبدیل ایده های فناورانه به محصولات تجاری با سرمایه ثبتی 50 میلیارد ریال تاسیس خواهد شد.
این صندوق برنامه در حوزه اعطای انواع تسهیلات مالی، عاملیت و مدیریت مالی وجوه اداره شده، خدمات توسعه بازار و مشارکت و سرمایه گذاری خطرپذیر به متقاضیان خدمات ارائه می کند و پارک علم و فناوری قزوین، دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) بعنوان سهامداران بخش دولتی و 3 شرکت بخش خصوصی همچون سهامداران بخش خصوصی این صندوق محسوب می شوند.
برمبنای اعلام دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری، استان قزوین دارای 76 شرکت دانش بنیان، 224 واحد فناور، 7 مرکز رشد، 10 شهرک صنعتی و 28 مرکز آموزش عالی است، ضمن آنکه ۵۴ صندوق پژوهش و فناوری در ۲۷ استان کشور فعال می باشند.




منبع:

1399/08/27
22:24:22
5.0 / 5
1049
تگهای خبر: بین المللی , پزشكی , پژوهش , خدمات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳