راه اندازی كارگزار بین المللی برای توسعه تجاری سازی محصولات دانش بنیان

راه اندازی كارگزار بین المللی برای توسعه تجاری سازی محصولات دانش بنیان

به گزارش لیمو بلاگ رئیس مركز توسعه تجارت فناوری از طریق اندازی كارگزار بین المللی برای توسعه بازارهای بین المللی محصولات دانش بنیان در این مركز اطلاع داد و اظهار داشت: كارگزاران تا زمانی كه فعالیت بازاریابی آنها به نتیجه نرسیده باشد مجاز به دریافت هزینه از شركت ها نیستند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، میلاد صدر خانلو راه اندازی مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس را نیاز شرکتهای دانش بنیان، صنایع نرم و خلاق به توسعه صادرات دانست و اضافه کرد: این مرکز حمایت های مختلفی را در عرصه توسعه بازارهای صادراتی به شرکتهای نوآور، عرضه می دهد که پشتیبانی از حضور شرکت ها در رویدادهای بین المللی و تورهای تجاری و علمی، کمک هزینه دریافت گواهینامه ها و استانداردهای بین الملی و بسته حمایتی تحقیقات بازار همچون این حمایت ها به حساب می آید.
وی یکی از مهمترین مسائل در توسعه صادرات را بازاریابی بین المللی دانست و اظهار نمود: بر این اساس این مرکز با حساسیت خاصی تعدادی کارگزار بین المللی را برگزید تا بعنوان نماینده مرکز وظیفه بازاریابی را بر عهده بگیرند. از نقاط مثبت این طرح، مجانی بودن آن است.
صدرخانلو تصریح کرد: هیچ کارگزاری حق ندارد تا هیچ وجهی بابت بازاریابی از شرکتی دریافت کند. تا زمانی که آن شرکت موفق شود تا بابت فروش محصول قرارداد منعقد کند.
رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری ضمن اشاره به جزئیات دیگر طرح بازاریابی بین المللی تصریح کرد: در حقیقت کارگزار تنها زمانی می تواند بابت بازاریابی کارمزدی بگیرد، که این فعالیت بازاریابی به نتیجه رسیده و فروش اتفاق افتاده باشد.




منبع:

1399/09/08
13:23:24
5.0 / 5
1452
تگهای خبر: بین المللی , دانش بنیان , شركت , صادرات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴