برگزاری رویدادی در حوزه سالمندی و سلامت جسمی

برگزاری رویدادی در حوزه سالمندی و سلامت جسمی

یکی از مراکز نوآوری کشور فردا جمعه ۱۲ دیماه رویدادی استارتاپی در زمینه بازنشستگان و سالمندان را برگزار می نماید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا رویداد نوآورانه با عنوان "صبانو" در زمینه بازنشستگان و سالمندان از جانب یکی از مراکز نوآوری کشور در محورهای سلامت جسمی، اوقات فراغت، گردشگری، سلامت روان و توان افزایی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی برگزار می گردد تا از ظرفیت های مختلف استارتاپی و نوآورانه در جهت مأموریت این مرکز نوآوری استفاده گردد.
این رویداد در روز جمعه مورخ ۱۲ دیماه برگزار و به صورت زنده از حساب های آپارات و اینستاگرام مرکز به آدرس @sabainnovation پوشش داده خواهد شد.
دکتر اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: مرکز نوآوی برگزار کننده این رویداد جزو معدود مراکز نوآوری اجتماعی کشور است، معمولاً مراکز نوآور و کسب و کارهای نو در حوزه اقتصادی فعالیت می کنند؛ اما تمرکز این مرکز نوآوری بر حوزه اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی بازنشستگان با استفاده از توان تیم های استارتاپی و نوآور است.
وی اظهار داشت: هدف این مرکز عرضه سرویس به جامعه هدف صندوق بازنشستگی بعنوان یک بستر تسهیل گر برای عرضه خدمات کارهای استارتاپی و نوآورانه در حوزه بازنشستگان است تا این قشر بتوانند از دستاوردها، محصولات و خدمات خلاقانه و نوآورانه آن بهره برده و بهره گرفته و زیست توام با رفاه و کیفیت بیشتر را در دوره سالمندی تجربه کنند.
افتخاری، گام بعدی در این راه را ایجاد صندوق پژوهش و نوآوری اجتماعی دانست و اظهار نمود: راه اندازی این مرکز نوآوری بعنوان یکی از اقدامات استراتژیک صندوق بازنشستگی کشور برای ایفای نقش اجتماعی به موازات نقش تأمین معیشت بازنشستگان به حساب می آید که باعث ارتقای ظرفیت توانمندسازی بازنشستگی سالمندان خواهد شد و استارتاپ ها و شرکتهای دانش بنیان و نوآور با استفاده از امکانات این مرکز می توانند به تحقق این امر کمک کنند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار نمود: رویداد صبانو هم بعنوان یک رویداد استارتاپی و با هدف حمایت و سرمایه گذاری در تیم های استارتاپی خدمات بازنشستگی و سالمندی در چارچوب مراحل پیش شتابدهی، شتابدهی و توسعه بازار در زنجیره فعالیتهای اتین مرکز نوآوری ایفای نقش خواهد نمود.




منبع:

1399/10/12
13:16:20
0.0 / 5
824
تگهای خبر: پژوهش , خدمات , دانش بنیان , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴