ارائه خدمات آزمایشگاهی به دانشگاه ها گامی برای تقویت پیوند دانش و صنعت

ارائه خدمات آزمایشگاهی به دانشگاه ها گامی برای تقویت پیوند دانش و صنعت

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: بخش قابل توجهی از اعضای شبکه آزمایشگاهی را دانشگاه ها و مراکز پژوهشی می سازند که موجب رونق ارائه خدمات دانشگاه ها به صنعت شده است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، رضا اسدی فرد با اشاره به این مطلب، اظهار داشت: ما از بدو تاسیس با ایجاد شبکه ای از فعالیت ها و مراکز مرتبط، اهتمام بر این داشتیم که بتوانیم ارائه خدمات آزمایشگاهی در کشور را توسعه دهیم و همه بخش های در رابطه با این خدمات را زیر یک سقف جمع نماییم.
وی ادامه داد: حاصل این تلاش، عضویت بیش از ۸۰۰ مجموعه ذیل شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی است. بخش قابل توجهی از این مراکز را دانشگاه ها و مراکز پژوهشی می سازند. این مساله رونق ارائه خدمات را به دنبال داشته است.
اسدی فرد با اشاره به این که یکپارچه سازی اطلاعات آزمایشگاهی دانشگاه ها یکی از اقدامات در این حوزه می باشد، اشاره کرد: در تلاشیم که دسترسی و به اشتراک گذاری اطلاعات تجهیزات و آزمون های آزمایشگاهی دانشگاه های سراسر کشور را در شبکه توسعه دهیم.
وی همین طور بیان کرد: از دیگر ضرورت هایی که باید به آن دقت کنیم، حمایت شبکه آزمایشگاهی از پژوهشگران، اعضای هیات علمی، نخبگان و دانشجویان سراسر کشور در قالب یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی در باشگاه مشتریان است. این مساله سبب رونق ارائه خدمات به پژوهشگران دانشگاه ها شده است.
برمبنای اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف ایجاد شبکه ای از تجهیزات، دستگاهها و خدمات در این عرصه شکل گرفته است. این شبکه در تلاش است تا بوسیله باشگاه مشتریان خود، تخفیف ها و اعتبارات مختلفی به اعضا ارائه کند تا با این کار روند ارائه خدمات در این عرصه توسعه یابد.



1399/11/02
12:32:15
0.0 / 5
861
تگهای خبر: پژوهش , خدمات , دانشگاه , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵