از ۶ بهمن ماه صورت می گیرد

آغاز فعالیت فن بازار سلامت با حضور دانش بنیان ها

آغاز فعالیت فن بازار سلامت با حضور دانش بنیان ها

به گزارش لیمو بلاگ ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت با شعار ˮدانشگاه فناور در خدمت صلح، سلامت و توسعهˮ از روز دوشنبه ۶ بهمن ماه جاری شروع به کار خواهد نمود.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت در ایام دوشنبه و سه شنبه ۶ و ۷ بهمن ماه جاری به صورت مجازی و با شعار "دانشگاه فناور در خدمت صلح، سلامت و توسعه" با حضور اندیشمندان، صاحب نظران، محققین، فناوران و صاحبان شرکت­ های دانش ­بنیان و فناور در سه محور "فن ­بازار"، "پنل های علمی" و "مسابقات دانشجویی" برگزار می شود.
این همایش در جهت عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد پشتیبانی از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و به منظور تحقق اهداف و اجرای ماموریت­ های محول شده در زمینه جهش تولید در نظام تولید محصولات، فراورده ­ها و خدمات فناورانه مورد نیاز بازار سلامت کشور، از جانب دبیرخانه دائمی همایش و فن بازاری ملی سلامت، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمان تهران و با مشارکت دانشگاه ­ها و شرکت ­های دانش بنیان برگزار می گردد.
در بخش پنل­ های این رویداد، تعداد ۱۰ نشست علمی به صورت مجازی و با حضور اساتید، خبرگان، صاحب ­نظران و متخصصین مختلف در زمینه­ های مختلف دانش و تکنولوژی های جدید، با تکیه بر مبحث همه­ گیری کووید-۱۹ برگزار می ­شود.
در بخش فن­ بازار مجازی ملی سلامت این رویداد، بیشتر از ۲۵۰ شرکت دانش ­بنیان و فناور از سراسر کشور و همینطور مراکز رشد و هسته ­های دانشجویی فناور با برگزاری غرفه ­های مجازی، محصولات، فراورده­ ها و خدمات فناورانه خویش را عرضه خواهند داد.
یکی از مهم ترین اهداف برگزارکنندگان ششمین فن­ بازار ملی سلامت، معرفی و عرضه محصولات، فراورده­ ها و خدمات فناورانه مورد نیاز بیمارستان ­ها، آزمایشگاه ­ها و مراکز تحقیقاتی و سایر مراکز عرضه کننده خدمات سلامت توسط شرکت ­ها و صنایع دانش ­بنیان و فناور است.
انتظار می ­رود برگزاری این فن ­بازاز بتواند از راه فراهم آوردن فرصت­ های لازم برای آشنایی خریداران با محصولات، فراورده ­ها و خدمات عرضه شده توسط غرفه­ داران و همینطور اعمال سیاست ­های حمایتی­ از تولید کنندگان و خریداران، گام موثری را در جهت تأمین نیازهای جامعه سلامت کشور بردارد.




منبع:

1399/11/04
14:48:11
0.0 / 5
1130
تگهای خبر: بیمارستان , پزشكی , تكنولوژی , تولید
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱