اعلام شرایط جدید صدور ضمانت نامه برای شركت های دانش بنیان

اعلام شرایط جدید صدور ضمانت نامه برای شركت های دانش بنیان

لیمو بلاگ: برمبنای ضوابط جدید، فرآیند صدور ضمانت نامه برای شركت های دانش بنیان بسیار آسان تر و مدت زمان صدور آن باز كمتر شده است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، روح الله ذوالفقاری، سرپرست معاونت برنامه ریزی صندوق نوآوری و شكوفایی با بیان این خبر اضافه كرد: ضمانت نامه های صادرشده شامل ضمانت نامه های پیمان و اعتباری است كه به صورت حد اعتباری باز قابل نمایش است، بطوریكه در این موارد حد اعتباری برای شركت های دانش بنیان تعیین می شود تا هر زمان كه شركت درخواست ضمانت نامه كرد، در كمترین زمان ممكن به آن نائل شود.
وی تصریح كرد: در گذشته اطلاعاتی كه از شركت ها برای صدور ضمانت نامه دریافت می شد، اطلاعات گسترده و پراكنده ای بود كه در بعضی موارد منجر به دوباره كاری می شد. حالا این سیستم در صندوق نوآوری و شكوفایی اصلاح شده است.
وی در این باره اشاره كرد: ضمن انجام هماهنگی لازم با بانك های عامل، فرآیند صدور ضمانت نامه با حذف مراحل و اطلاعات غیرضروری كوتاه شده است و درخواست سپس تكمیل توسط شركت، به صورت مستقیم در اختیار كارشناس مربوطه قرار می گیرد. بدین سبب با مجموع این اقدامات امیدواریم زمان مورد نیاز برای صدور ضمانت نامه به كمتر از یك هفته برسد.
برمبنای اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شكوفایی، ذوالفقاری با بیان این كه این ضمانت نامه ها توسط شبكه بانكی و با تخفیف كارمزد صادر می شوند، اشاره كرد: ضمانت نامه های شركت در مناقصه / مزایده بدون ستاندن ودیعه و سایر ضمانت نامه های پیمان با ودیعه حداكثر ۵ درصد صادر خواهند شد.



1397/11/19
14:36:44
5.0 / 5
4638
تگهای خبر: دانش بنیان , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴