با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

سبد محصولات زندگی تبیان رونمایی گردید

سبد محصولات زندگی تبیان رونمایی گردید

به گزارش لیمو بلاگ سبد محصولات زندگی موسسه تبیان با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی گردید.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر، در این مراسم که امروز یکشنبه در محل مؤسسه تبیان برگزار شد از سبد محصولات زندگی تبیان بعنوان زیست بوم فضای مجازی و عرضه راهکارهایی برای خانواده ها در فضای مجازی با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی گردید.
در این مراسم، پلت فرم «پرسان» بعنوان بستر اشتراک گذاری تجربیات زندگی، پلت فرم «همدم» بعنوان پلتفرمی برای انتخاب آگاهانه در ازدواج، پلت فرم «کدومو» بعنوان پلتفرمی برای انتخاب و مدیریت رسانه ها و زیست مجازی خانواده و «میم» بعنوان پلت فرم مدرسه آنلاین تربیت والدین رونمایی گردید.



همچنین محصول «دستیار اقتصادی هوشمند زندگی» که امکان شخصی سازی دخل و خرج و هزینه های اقتصادی خانوار را با استفاده از یادگیری ماشینی فراهم می آورد، بعنوان یکی دیگر از راهکارهای حوزه خانواده محصولات زندگی تبیان عرضه شد.
در حوزه تولید محتوا هم رسانه «مجازیست» بعنوان دستیار رسانه ای تبیان در حوزه تولیدات محتوای رسانه ای و بررسی مفاهیم مختلف حوزه فضای مجازی رونمایی گردید.
در همین حال مرکز شتاب دهی ارتباطات هوشمند تبیان با همکاری ستاد اقتصاد دیجیتال و با هدف پشتیبانی از استارتاپ های حوزه بیگ دیتا، رایانش ابری، داده کاوی، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی به بهره برداری رسید. این مرکز امکان اتصال استارتاپ ها به بدنه دولت را شتاب می بخشد.


منبع:

1399/12/03
23:14:53
0.0 / 5
1286
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , تولید , سازمان
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲