دستگاه پایش اكسیژن برای مصارف بیمارستانی صنعتی سازی شد

دستگاه پایش اكسیژن برای مصارف بیمارستانی صنعتی سازی شد

یک شرکت دانش بنیان با تأمین بخشی از هزینه ها توسط صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، موفق به راه اندازی خط تولید دستگاه کنترل، نظارت، اخطار و ثبات پارامترهای گاز طبی اکسیژن بیمارستانی به صورت انبوه شد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، فائزه خطیبی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اعلان اینکه این شرکت در سال ۱۳۹۹ فعالیت خویش را با هدف طراحی، تولید و توسعه تجهیزات پزشکی آغاز کرد، اظهار داشت: ما موفق به ساخت نخستین دستگاه کنترل، نظارت، اخطار و ثبات پارامترهای گاز طبی اکسیژن بیمارستانی (Oxynet) شدیم و توانستیم بعد از دریافت مجوزهای لازم از اداره کل تجهیزات پزشکی این محصول را وارد بازار نماییم.
خطیبی اضافه کرد: دستگاه Oxynet یک سیستم کنترل، نظارت، اخطار و ثبات پارامترهای خلوص، فشار و مصرف (فلو) گاز اکسیژن بیمارستانی است که امکان پایش ازراه دور مقادیر پر فشار، خلوص و فلوی اکسیژن از راه پیامک و اینترنت را فراهم می آورد. همینطور در هنگام خارج شدن هر یک از دو پارامتر حیاتی از بازه استاندارد تعریف شده، دستگاه پیامک هشداری را به شماره های ثبت شده ارسال می کند.
وی افزود: در زمان خروج فشار و خلوص اکسیژن از بازه تعریف شده، فرمان های کنترلی به خروجی های دستگاه ارسال شده که منجر به باز کردن یا بستن شیرهای پنوماتیک در راه لوله های اصلی و پشتیبان اکسیژن می شود. این محصول در مدیریت مصرف گاز اکسیژن و جلوگیری از افت فشار و خلوص اکسیژن بویژه در وضعیت سخت کرونا تأثیر بسزایی داشته است.
به نقل از روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، مجری طرح بازار هدف این محصول را بیمارستان ها معرفی نمود و اظهار داشت: باتوجه به حیاتی بودن گاز اکسیژن و این که در زمان نیاز، پایش پارامترهای این گاز و اقدام فوری در جهت رفع افت های بوجود آمده در فشار و خلوص آن به شدت نیاز می شود، ما با حمایت صندوق سلامت ثامن این دستگاه را به مرحله تولید انبوه رساندیم.




منبع:

1400/05/04
10:01:53
5.0 / 5
1109
تگهای خبر: اینترنت , بیمارستان , پزشكی , پژوهش
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴