شرکتهای خلاق برای ورود به بازارهای جهانی آموزش می بینند

شرکتهای خلاق برای ورود به بازارهای جهانی آموزش می بینند

به گزارش لیمو بلاگ توانمندسازی شرکتهای خلاق در حوزه صادرات یکی از اهداف بنیادین ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با عنایت به وجود ظرفیت های بالقوه، در صورتیکه بتوان مهارت های صادراتی را آموخت، شرکتهای خلاق محصولات زیادی دارند که از قابلیت صادرات برخوردار می باشند.
ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق در این راستا، از برگزاری سلسله رویدادهای توانمندسازی صادراتی، حمایت کرده است. بر این اساس، رویداد گردهمایی آنلاین بررسی استراتژی های ورود به بازارهای جهانی، در هفته آتی برگزار می گردد.
70 درصد هزینه حضور شرکتهای خلاق و دانش بنیان در این همایش برخط، به صورت یارانه آموزشی پرداخت می شود. علاوه بر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی هم از مراکز همکار در برگزاری این رویداد آموزشی در حوزه صنایع نرم و خلاق هستند.

رویداد بررسی استراتژی های ورود به بازارهای جهانی روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار می شود، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به اینجا رجوع کنند.



1400/05/09
09:46:22
5.0 / 5
1165
تگهای خبر: آنلاین , دانش بنیان , شركت , صادرات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵