معرفی 45 حوزه امتحانی برای برگزاری مرحله دوم المپیاد دانش آموزی نانو

معرفی 45 حوزه امتحانی برای برگزاری مرحله دوم المپیاد دانش آموزی نانو

به گزارش لیمو بلاگ در مرحله دوم دوازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، داوطلبان با پاسخ به ۲۰ سوال تستی و ۶ سوال تشریحی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، مرحله دوم دوازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو در چارچوب آزمون تستی و تشریحی و به صورت حضوری برگزار می گردد و در این مرحله از آزمون، شرکت کنندگان در ۱۲۰ دقیقه، با پاسخ به ۲۰ سوال تستی و ۶ سوال تشریحی به رقابت خواهند پرداخت.
شرکت کنندگان در مرحله دوم، موظف می باشند رضایت نامه کتبی حضور در محل آزمون را همراه داشته باشند.
همینطور در همه حوزه های برگزاری آزمون المپیاد نانو، شیوه نامه های بهداشتی حفاظت در مقابل بیماری کرونا رعایت می شود و حاضرین در محل آزمون هم موظف به رعایت این شیوه نامه هستند و از حضور شرکت کنندگان بدون استفاده از ماسک در جلسه آزمون، جلوگیری خواهد شد.
بنا بر اعلام ستاد نانو، شرکت کنندگانی که مبتلا به بیماری کرونا هستند، لازم است به دبیرخانه المپیاد دانش آموزی نانو از راه شماره همراه ۰۹۱۰۴۵۰۷۶۰۱ و تلفن ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۰ داخلی المپیاد (داخلی ۱) اطلاع دهند تا سازوکار لازم برای شرکت این افراد در آزمون به کار گرفته شود.
45 حوزه امتحانی در استانهای "اردبیل"، "اصفهان"، "البرز"، "ایلام"، "آذربایجان شرقی"، "آذربایجان غربی"، "بوشهر"، "تهران"، " چهارمحال و بختیاری"، "خراسان جنوبی"، "خراسان رضوی"، "خوزستان، "زنجان"، "سمنان"، "سیستان و بلوچستان"، "فارس"، "کهگیلویه و بویراحمد"، "فارس"، "قزوین"، "قم"، "کردستان"، "کرمان"، "کرمانشاه"، "لرستان"، "مازندران"، "مرکزی"، "هرمزگان، "همدان"، "یزد" تعیین شده است.




منبع:

1400/06/13
23:02:00
5.0 / 5
904
تگهای خبر: شركت , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱