معاونت علمی اعلام كرد؛

۸۰۰ محقق در حوزه فناوری نانو حمایت شدند

۸۰۰ محقق در حوزه فناوری نانو حمایت شدند

به گزارش لیمو بلاگ معاونت علمی اعلام کرد، ستاد توسعه فناوری نانو طی یک سال قبل بیشتر از ۲۷ میلیاردریال حمایت تشویقی از ۸۰۰ محقق داشته است.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از معاونت علمی و فناوری، ۸۰۰ محقق و پژوهشگر حوزه نانو سال قبل از خدمات حمایتی و تشویقی ستاد توسعه فناوری های نانو برخوردار شدند. بر مبنای آمارهای موجود، این پرداخت ها به یک هزار و ۴۸۰ مقاله حدود ۲۶ میلیارد و ۱۷۸ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال بود.
همچنین این ستاد ۵۴۶ میلیون ریال برای ۴۴ رساله صنعتی کاربردی پرداخت کرده است. ۴۶۷ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال برای پشتیبانی از چاپ کتاب ها و ۲۳۳ میلیون ریال برای سایر مواردی چون رساله ها داوری ها و غیره پرداخت کرده است.
ستاد توسعه فناوری نانو یکی از اولویت های اصلی خویش را پشتیبانی از پژوهشگران و محققان قرار داده است تا با این کار فناوری نانو در کشور را توسعه دهد.
یکی دیگر از اقدامات این ستاد، پشتیبانی از چاپ مقاله در مجلات منتخب است. مجلات منتخب در ۱۵۵ حوزه موضوعی هستند و تلاش شده در تمامی حوزه های علوم و فناوری نانو، حداقل یک مجله وجود داشته باشد. این مجلات در ۴ گروه «الف، ب، ج و د » تقسیم شده اند که به ترتیب، حمایتی به مبلغ ۴۰۰ میلیون، ۱۰۰ میلیون، ۴۰میلیون و ۱۵ میلیون ریال برای آنها در نظر گرفته شده است.

1400/08/03
21:46:26
5.0 / 5
952
تگهای خبر: پژوهش , خدمات , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵