با تولید قطعات داخلی دانش بنیان؛

۴۰ درصد نیاز بازار خودرو تامین شد

۴۰ درصد نیاز بازار خودرو تامین شد

لیمو بلاگ: ۴۰ درصد نیاز بازار خودرو با تولید قطعات داخلی توسط یك شركت دانش بنیان و با تاكید بر دانش بومی تامین شد.


به گزارش ایسنا، عباسی مدیر بخش تحقیق و توسعه این شركت دانش بنیان درباره تولیدات این شركت اظهار داشت: این قابلیت وجود دارد كه با به كارگیری دانش بومی استارت و دینام انواع خودروها، نیاز بازار خودروی كشور را تا ۴۰ درصد تأمین نماییم.
عباسی درباره واحدهای تولیدی این شركت اظهار داشت: آبكاری، دایكست آلومینیوم و زاماك، ماشین كاری، تزریق پلاستیك، پرسكاری، طراحی و ساخت و مونتاژ استارت و دینام تشكیل شده و دارای دو آزمایشگاه پیشرفته مطابق فناوری های نوین همچون واحدهای تولیدی این شركت است.
وی در ادامه اظهار داشت: سالن ماشین كاری و دایكست این شركت با دامنه كاری تولید قطعات آلومینیومی و زاماك در زنجیره تأمین قطعات خودرو و با استفاده از فرایندهای دایكست و ماشین كاری نظام مدیریت كیفیت خودرا را مطابق با الزامات استانداردهای، ساپكو و گروه RENAULT ایجاد، مستند، مستقر و نگهداری می كند.
وی اشاره كرد: هم اكنون به صورت مستقیم برای ۵۵۰ نفر اشتغالزایی به وجود آورده ایم كه این نیروی انسانی شركت را در جهت تولید محصولات دانش بنیان یاری می كند.
مدیر بخش تحقیق و توسعه این شركت دانش بنیان درباره صرفه ارزی این شركت با تولید محصولات دانش بنیان اظهار داشت: با عنایت به تولید قطعات خودرو در كشور و با كاهش قیمت ۳۰ درصدی ما به نسبت نمونه خارجی این قطعات صرفه جویی ارزی بسیاری داشته ایم.
وی درباره برنامه صادرات این شركت دانش بنیان اظهار داشت: هم اكنون در حال انجام مذاكراتی با روسیه هستیم تا محصولات دانش بنیان خودرا به این كشور صادر نماییم.
طبق اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عباسی درباره دریافت پشتیبانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار نمود: در حال انجام اقدامات لازم برای دریافت تسهیلات بوسیله معاونت علمی و فناوری برای توسعه تولیدات دانش بنیان این شركت هستیم و اهتمام داریم تا از نیروهای نخبه در چارچوب استفاده از امریه استفاده نمائیم.
پایان پیام


1397/12/29
14:48:01
5.0 / 5
4954
تگهای خبر: تولید , خودرو , دانش بنیان , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳