در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شد؛

ساماندهی کارهای غیرسازنده برخی بانکها و مؤسسات اعتباری

ساماندهی کارهای غیرسازنده برخی بانکها و مؤسسات اعتباری

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت قرار شد تسهیلات به صندوق نوآوری و شکوفایی در امتداد پشتیبانی از ایجاد مشاغل دانش بنیان ارائه شود.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در امتداد تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در جهت دانش بنیان کردن اقتصاد در کنار ایجاد اشتغال، ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور گزارشی از عملکرد و الزامات پیشبرد اهداف دولت دراین زمینه ارائه کرد که بعد از بررسی قرار شد تسهیلات جدیدی از مسیر صندوق توسعه ملی در اختیار صندوق نوآوری و شکوفایی قرار گیرد.
در این جلسه همین طور معاون بانک مرکزی گزارشی از وضعیت برخی بانکها و مؤسسات اعتباری با کارهای غیرسازنده ارائه و پیشنهادهای اجرائی برای مدیریت و ساماندهی این نوع بانکها و مؤسسات که اثر نامناسبی در اقتصاد کشور گذاشته اند، بیان نمود.
بر این اساس قرار شد تدابیر و سیاست های لازم دراین زمینه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا مطرح شود و دولت نیز لایحه ای برای ساماندهی نظام بانکی به مجلس شورای اسلامی ارائه نماید.

1401/03/22
21:33:44
5.0 / 5
433
تگهای خبر: دانش بنیان , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱