ارتقای رتبه لابراتوار واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

ارتقای رتبه لابراتوار واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

لیمو بلاگ: لابراتوار فناوری نانوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (تحقیقات اولتراسونیک) به رتبه فعال شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتقاء یافت.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، لابراتوار تخصصی فناوری نانو (تحقیقات اولتراسونیک)، پس از سیر مراحل مستعد عضویت و رتبه آزمایشی، در نهایت موفق به گرفتن رتبه کیفی فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری شد.

بر طبق این گزارش، از توانمندی های لابراتوار واحد علوم و تحقیقات می توان به ارائه خدمات تخصصی در زمینه آزمون نانوامولسیون های ترکیبات گیاهان دارویی و انجام آنالیزهای در رابطه با ترکیبات فعال تشکیل دهنده (اسپکتروفتومتری)، کدورت سنجی بمنظور بررسی ماندگاری، رنگ سنجی (اسپکتروکالریمتر) و بهینه سازی سایز نانوذرات امولسیون های تولیدی گیاهان دارویی همچون گل محمدی و دارچین اشاره نمود.

به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، لابراتوار تخصصی فناوری نانو زیر مجموعه مرکز تحقیقات حوادث طبیعی و مدیریت بحران دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست است که مورد حمایت معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی و معاونت پژوهشی واحد علوم و تحقیقات است و در ابتدای سال جاری موفق به تجدید و تایید اعتبار گواهی 9001ISO بصورت مستقیم از CA شده است.

گواهی برای سال دوم با هولوگرام برجسته Audiso استرالیا به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات صادر گردیده است. دستگاه های pH متر، دیس پنسر برخی امولسیفایرها، اولتراسونیک چهار پراب تخصصی دوفرکانس Bandelin از دیگر دستگاه های تخصصی در زمینه فناوری امولسیون ها بوده که در اسفندماه سال قبل در این لابراتوار خریداری شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.




منبع:

1402/01/20
00:33:32
5.0 / 5
577
تگهای خبر: پژوهش , تولید , خدمات , دانشگاه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲