با حضور ستاری انجام شد

رونمایی از ۱۰ محصول فناورانه در آذربایجان غربی

رونمایی از ۱۰ محصول فناورانه در آذربایجان غربی

لیمو بلاگ: ۱۰ محصول فناورانه تولید شده توسط واحدهای مستقر در پارك علم و فناوری آذربایجان غربی با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی امروز رونمایی گردید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، سورنا ستاری در حاشیه رونمایی از ۱۰ محصول برتر شركت های عضو پارك وعلم وفناوری آذربایجان غربی اظهار نمود: پارك علم وفناوری آذربایجان غربی جز پارك های نوپای كشور است و درسال های اخیر رشد خوبی داشته و بطور قطع با سیاست های حمایتی توسط وزارت علوم در آینده شاهد پیشرفت بیشتر این پارك خواهیم بود.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به اینكه مشكلاتی در زیر ساخت های مركز فناوری آذربایجان غربی وجود دارد، خاطرنشان كرد: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش شده با توسعه زیر ساخت ها محیط كسب و كار در استان فراهم گردد.
وی با اشاره به اینكه مشكلات زیرساختی شركت های دانش بنیان استان زیاد است تصریح كرد: بودجه واعتبار خاصی برای توسعه آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است. مشاركت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت ها هم یك امر ضروری می باشد و بدون مشاركت بخش خصوصی محیط كسب وكار توسعه نمی یابد.
ستاری با تاكید به اینكه ۱۲ هزار میلیارد تومان برای صندوق علم وفناوری كشور تزریق شده است، اضافه كرد: هم اكنون كشور در بحث مقالات علمی رتبه ۱۵ دنیا و در تولید مقالات علمی جز ۱۰ كشور برتر دنیا است.
به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، دستگاه بهینه ساز مصرف برق كه به همت مخترع ارومیه ای با هدف كاهش هشت تا ۱۰ درصدی مصرف برای اولین بار در كشور تولید شده، همچون ۱۰ محصول رونمایی شده است.




1397/07/24
20:36:36
5.0 / 5
4554
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲