با حضور معاون علمی رئیس جمهور؛

پارك علم و فناوری كاشان افتتاح می شود

پارك علم و فناوری كاشان افتتاح می شود

لیمو بلاگ: افتتاح پارك علم و فناوری كاشان و بازدید از شركت های فناور پردیس غیاث الدین جمشید كاشانی امروز با حضور سورنا ستاری، معاون علمی وفناوری رئیس جمهور صورت می گیرد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، با شروع به كار و آغاز فعالیت پارك علم و فناوری كاشان، ۳۰ هكتار زمین حدفاصل دانشگاه و شهرك صنعتی راوند به صورت اجاره طولانی مدت در اختیار این پارك قرار می گیرد تا زمینه تبلور ایده های خلاق و نوآور این شهرستان و تبدیل آن به محصول یا خدمت تجاری باشد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در اولین بخش از این سفر یك روزه، از خط تولید یكی از شركت های صنعتی بازدید می كند. فعالان فناور این شركت كه تولیدات دانش بنیان را در زمینه یونیت، رله های حفاظتی و كنترلی ارائه كرده است، از آخرین دستاوردها و نیازهایشان با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور سخن می گویند.
ستاری با حضور در دانشگاه علوم پزشكی كاشان از مركز رشد واحدهای فناور سلامت دیدن می كند و پای صحبت متخصصان و فعالان این حوزه می نشیند تا با بررسی پیشنهادات ارائه شده، گام های بلند و جدی برای تحقق ایده های آنها برداشته شود.
افتتاح مركز رشد دانشگاه شهید رجایی كاشان
همین طور با حضور رئیس بنیاد ملی نخبگان، مركز رشد شهید رجایی دانشگاه كاشان افتتاح می گردد. ستاری سپس از واحدهای فناور مستقر در این مركز رشد بازدید می كند. در بخش دیگر این سفر یك روزه، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه كاشان، دیدار و گفت و گو خواهند كرد.
بازدید از شركت ریسندگی، بافندگی و فرش برای شناخت فرصت های بومی سازی فناوری حوزه ماشین سازی در صنعت فرش ماشینی و سپس حضور در نشست شورای اداری و اقتصاد مقاومتی استان، اختتام بخش سفر یك روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به شهرستان كاشان است.




منبع:

1398/04/03
14:30:30
5.0 / 5
4255
تگهای خبر: پزشكی , تولید , دانش بنیان , دانشگاه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲