با تلاش محققان كشور صورت گرفت

دستیابی به فرمولاسیون زئولایت مورد نیاز صنایع شوینده و نفت

دستیابی به فرمولاسیون زئولایت مورد نیاز صنایع شوینده و نفت

لیمو بلاگ: یكی از شركت های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شكوفایی به فرمولاسیون تولید ˮزئولایتˮ مورد نیاز صنایع شوینده و نفت و گاز دست یافت.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، علی قصر حمیدی، مجری طرح با اشاره به اینكه محصولی كه ما تولید كرده ایم، "زئولایت" نام دارد، اظهار داشت: این محصول در مواردی مانند صنایع شوینده، صنایع نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد؛ از همین رو محصول پركاربردی بشمار می رود.
قصر حمیدی افزود: محصول ما ۱۰۰ درصد قابلیت رقابت در بازارهای موجود را دارد؛ چونكه كیفیت محصول تولیدی ما از سایر كشورها مرغوب تر بوده و از نظر قیمت نیز ارزان تر از زئولایت وارداتی از كشور چین است.
وی با اشاره به اینكه تولید این محصول با حمایت صندوق نوآوری و شكوفایی بوده است، اشاره كرد: با عنایت به اینكه مبلغ پرداختی تسهیلات صندوق نوآوری و شكوفایی ۳۰ درصد از شاخصهای خرید مواد اولیه برای تولید زئولایت بود، این تسهیلات ۳۰ درصد به افزایش نقدینگی مجموعه ما كمك كرد؛ از همین رو شركت را از ستاندن تسهیلات با نرخ بالای سود بانكی تا اندازه ای بی نیاز كرد.
مجری طرح تولید این محصول را اشتغال زا توصیف كرد و اظهار داشت: هم اكنون ۵۰ نیرو بطور مستقیم در تولید این محصول مشغول به كار هستند كه در صورت افزایش تولید زئولایت، ما شاهد افزایش اشتغال نیز خواهیم بود. علاوه بر بحث اشتغال ما امیدواریم كه شركت های شوینده در فرمولاسیون تولید محصولات خود استفاده از زئولایت را بیشتر مدنظر قرار دهند؛ چونكه این امر كیفیت محصول نهایی آنها را بیشتر می كند.
وی درباره اهداف این شركت برای صادرات محصول زئولایت، اظهار داشت: صادرات به كشورهای دیگر یكی از سیاست های اصلی ما است و بر این اساس هم اكنون به كشور تركیه صادرات داریم كه در حوزه ارزآوری برای كشور كمك خوبی خواهد بود.




منبع:

1398/04/23
15:16:23
5.0 / 5
4813
تگهای خبر: تولید , دانش بنیان , شركت , صادرات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲