علمائی تاكید كرد

لزوم توسعه شركت های دانش بنیان و استفاده بهینه از منابع در دانشگاه آزاد

لزوم توسعه شركت های دانش بنیان و استفاده بهینه از منابع در دانشگاه آزاد

به گزارش لیمو بلاگ معاون علوم، مهندسی و كشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه شركت های دانش بنیان، سرمایه گذاری و استفاده بهینه از منابع تاكید كرد.


توسعه شركت های دانش بنیان، سرمایه گذاری و استفاده بهینه از منابع در دانشگاه آزاد اسلامی
به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، دكتر جواد علمائی در هفدمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اینكه دانشگاه ها در دنیای امروز به سمت پژوهش محوری، كارآفرینی و مسأله محوری حركت می كنند، اظهار داشت: اصلی ترین مطالبه مقام معظم رهبری از دانشگاه این است كه دانشگاه ها باید قوه عاقله كشور باشند و مسائل كشور را حل كنند. بر طبق این راهبرد مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال این است كه بتواند چالش های كشور را احصا كرده و برای حل آنها راهكار عملیاتی و اجرایی عرضه نماید.
وی اظهار نمود: رویكرد دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید، اهمیت دادن به فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان هاست. بنابراین با عنایت به استعدادها و قابلیت های هر استان مأموریت هایی برای دانشگاه آزاد اسلامی در هر استان تعریف شده است.
دكتر علمائی با تاكید بر اشتغال دانش آموختگان، تصریح كرد: در همین راستا آمایش و پالایش رشته هایی در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شروع شده است.
بر مبنای اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، وی بر توسعه شركت های دانش بنیان، سرمایه گذاری و استفاده بهینه از منابع، افزایش آزمایشگاه های همكار استاندارد، فعالیت در بحث اكوتوریسم و استفاده از امكانات و منابع معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری تاكید كرد.



1398/05/14
14:18:29
5.0 / 5
4466
تگهای خبر: پژوهش , دانش بنیان , دانشگاه , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱