تختخواب هوشمند برای تماشای تلویزیون طراحی شد

تختخواب هوشمند برای تماشای تلویزیون طراحی شد

به گزارش لیمو بلاگ یك طراح ایتالیایی تختخوابی هوشمند مجهز به یك نمایشگر و پرژكتور طراحی نموده تا كاربر بتواند به راحتی تلویزیون تماشا كند. چارچوب این تختخواب هوشمند است و می تواند خواب كاربر رار صد كند.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از دیلی میل، یك معمار تختخواب نوینی طراحی نموده كه مجهز به یك پروژكتور ۴K، نمایشگر ۷۰ اینچی و یك اپلیكیشن مخصوص است كه به صاحب آن اجازه می دهد تلویزیون تماشا كند.
فابیو وینلا این تختخواب را برای برند ایتالیاییHi-Interiors طراحی نموده است. تختخواب مذكور HiBed نام دارد و با هدف تركیب استراحت، فناوری و سرگرمی عرضه شده است.
چارچوب این تختخواب دارای اپلیكیشن خاص خود است كه مانند یك دكل عمل می كند و همینطور مجهز به بلندگو است. هرچند قیمت رسمی تختخواب اعلام نشده اما نسخه مشابه آن حدود ۳۳ هزار پوند قیمت گذاری شده است. این تختخواب همینطور الگوهای خواب و وزن كاربر را رصدو حفظ می نماید. علاوه برآن قابلیت كنترل دمای اتاق، كیفیت هوا و میزان سروصدا را هم دارد.
در كنار این موارد سیستم نورپردازی كه در این تختخواب نصب می شود، قابل تنظیم است و می توان آنرا برای مطالعه، اخطار برای بیدار شدن از خواب استفاده نمود. به قول «جیانی تالاریكو» یكی از موسسان استارت آپ Hi-Interiors این تختخواب مزایایی هم دارد و می تواند وضعیت تنفس فرد و همینطور خواب او را رصد و اطلاعات به دست آمده را در اختیار پزشك قرار دهد.

1398/05/26
15:45:13
5.0 / 5
4629
تگهای خبر: سیستم , فناوری , كیفیت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱