رئیس پارك علم و فناوری دانشگاه تهران مطرح كرد

تمركز بر دیجیتالی شدن در طرح شهر هوشمند

تمركز بر دیجیتالی شدن در طرح شهر هوشمند

به گزارش لیمو بلاگ رئیس پارك علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان این كه از طرح های توسعه ای دانشگاه تهران پروژه بزرگ شهر دانش در كنار شهر هوشمند و سبز است، اظهار داشت: دیجیتالی شدن از المان های اصلی شهر دانش هوشمند است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، عباس زارعی هنزكی در مراسم اختتامیه مدرسه تابستانی اینترنت اشیاء در محل پارك علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان این كه الان در عصر IOT و IOE قرار داریم، اظهار نمود: پارك علم و فناوری دانشگاه تهران به بخش مهمی تحت عنوان اكوسیستم فناوری و نوآوری می پردازد تا بتواند پاسخ نسل جدید صنعت در دنیا را بدهد.
وی افزود: پارك علم و فناوری بر طبق نظر دكتر نیلی، رئیس دانشگاه تهران در نظر دارد قسمتی از نوآوری را در شمال خیابان كارگر قرار دهد. كارخانه نوآوری IIOE و مركز شتابدهی IOE را راه اندازی كند. در این زنجیره نیاز است تا قبل از دیر شدن افراد مستعد شناسایی شوند تا یك مسیر رویدادی طراحی شود، بدین جهت و در امتداد این هدف در مدرسه تابستانی اینترنت اشیا كه به مدت 9 روز برگزار شد، تیم هایی شناسایی و انتخاب شدند.
دكتر هاشم آقازاده، معاون اجرایی و پشتیبانی پارك علم و فناوری دانشگاه تهران نیز هدف از برگزاری این برنامه ها را شناسایی تیم ها و گروه های مستعد دانست و اظهار داشت: می خواهیم تیم ها و گروه هایی شناسایی شوند كه قابلیت تبدیل ایده به كسب و كار را دارند.
وی با بیان این كه این گروه ها می توانند بوسیله واحد تجاری سازی پارك از خدمات آموزشی و مشاوره ای در ابعاد مختلف بازاریابی، فروش، مسایل حقوقی از ثبت شركت و... استفاده كنند، اضافه كرد: در كنار آموزش مشاوره ای پارك علم و فناوری دانشگاه تهران كارگزارانی دارد كه عوامل اجرایی و انجام دهنده مسایل مربوط به كسب و كار هستند.
معاون اجرایی و پشتیبانی پارك علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان این كه كارگزاران، مسیر ثبت كردن شركت، امور و مسایل مالی، حسابداری و مالیاتی را به درستی راهنمایی می كنند، اشاره كرد: از دیگر موضوعات مهم در این زمینه برقراری تعامل خوب و سازنده با سازمان ها و شركت هاست كه قراردادها با پرچم و نام پارك علم و فناوری دانشگاه تهران به راحتی انجام می شود.
آقازاده كمك به انعقاد قرارداد با سازمان های بزرگ و كمك در مباحث مناقصه ای را از خدمات پارك علم و فناوری دانشگاه تهران دانست و اظهار داشت: پارك برنامه استارتاپی و كافه های مختلف و مختلفی دارد و برگزار می نماید.
وی با بیان این كه پارك تسهیل كننده حضور تیم هاست، تصریح كرد: در این مدرسه تابستانی اینترنت اشیاء 10 ایده برگزیده شدند كه حاصل بررسی شمار فراوانی ایده بود.




منبع:

1398/05/29
15:12:14
5.0 / 5
4474
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , دانشگاه , سازمان
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴