با حضور معاون رئیس جمهور صورت گرفت؛

افتتاح اولین پردیس فناوری و مركز رشد خیرساز كشور در شهمیرزاد

افتتاح اولین پردیس فناوری و مركز رشد خیرساز كشور در شهمیرزاد

به گزارش لیمو بلاگ اولین مركز رشد خیرساز كشور با حضور دكتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و استاندار سمنان به بهره برداری رسید.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، پردیس فناوری كیانی و مركز رشد توسط محمدعلی كیانی، از خیرین شهمیرزادی ساخته و تحویل پارك علم و فناوری استان سمنان شده است.
سورنا ستاری معاون رئیس جمهور در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران از عبور تعداد شركت های دانش بنیان از مرز ۴۵۰۰ شركت آگاهی داد و اظهار داشت: پیش بینی می شود فروش این شركت ها امسال افزایش بیابد.
وی از افزایش ۳۰درصدی فروش شركت های دانش بنیان در سال قبل آگاهی داد و اضافه كرد: شركت های دانش بنیان ۴۹ نوع خدمت را دریافت می كنند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با ابراز خرسندی از راه اندازی مركز رشد خیرساز شهمیرزاد اظهار داشت: ساختمان این مركز كه از صفر تا ۱۰۰ آن توسط خیرین ساخته شده یكی از بهترین مراكز رشد كشور است.
ستاری ورود خیرین به سرمایه گذاری در حوزه های علمی را گام مهمی خواند و اظهار داشت: اكوسیستم نوآوری به جایی رسیده كه خیرین به آن وارد شده و همین وظیفه دولت در این بخش را سنگین می كند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: مركز رشد خیرساز كیانی می تواند یك الگو در سطح كشور باشد بااینكه خیرین در دیگر مناطق كشور نیز به این حوزه ورود كردند اما در اینجا از صفر تا ۱۰۰ پروژه توسط فرد خیر انجام شده است.
وی اشاره كرد: اینگونه پروژه ها می تواند چهره شهر شهمیرزاد و استان سمنان را دگرگون كند.




1398/06/12
15:02:07
5.0 / 5
4320
تگهای خبر: دانش بنیان , سیستم , شركت , فروش
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱