شروع به كار كنفرانس ملی مهندسی مكانیك كاربردی در دانشگاه شهركرد

شروع به كار كنفرانس ملی مهندسی مكانیك كاربردی در دانشگاه شهركرد

لیمو بلاگ: دومین كنفرانس ملی مهندسی مكانیك كاربردی در دانشگاه شهركرد شروع به كار كرد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، مرتضی بیاره 9 آبان ماه در این آیین، اظهار نمود: این كنفرانس به همت گروه مهندسی مكانیك دانشكده فنی و مهندسی دانشگاه شهركرد برگزار شده است.
دبیر كنفرانس با اشاره به ارسال 181 مقاله به دبیرخانه كنفرانس، اضافه كرد: از این تعداد 134 مقاله پذیرفته شد كه 55 مقاله به صورت شفاهی و 79 مقاله به صورت پوستر عرضه می شوند.
وی مكانیك سیالات، ترمودینامیك، انتقال حرارت و جرم، انرژی و محیط زیست، بیومكانیك، میكرونانومكانیك، مكانیك جامدات، دینامیك، ارتعاشات و كنترل، ساخت و تولید را از محورهای كنفرانس عنوان نمود.
در ادامه محمود محمدرضاپور طبری، معاون پژوهشی دانشكده فنی مهندسی دانشگاه شهركرد اظهار داشت: دانشكده فنی و مهندسی دانشگاه شهركرد یكی از دانشكده های جوان و موفق دانشگاه است.
محمدرضاپور طبری با اشاره به اینكه بیشترین پژوهش های این دانشكده مربوط به گروه مكانیك است، خاطرنشان كرد: گروه مكانیك دارای 18 عضو هیات علمی است و بیشتر از 50 درصد تولیدات علمی دانشگاه، مربوط به دانشكده فنی مهندسی به خصوص گروه مهندسی مكانیك است.
وی با اشاره به اینكه طی سال قبل این دانشكده بیشتر از 500 مقاله بین المللی و ISI در قالب مجلات به چاپ رسانده است، بیان كرد: خوشبختانه این دانشكده در كارهای پژوهشی رتبه های خوبی را به خود مختص كرده است، به صورتی كه رویدادهای پژوهشی در شناخت بهتر دانشكده و گروه مكانیك در كشور و استان موثر است.
در ادامه مدیر امور پژوهشی دانشگاه شهركرد با اشاره به اینكه گروه مكانیك در دانشگاه شهكرد از شاخص های بالایی برخوردار است، تصریح كرد: طی پنج سال قبل 175 مقاله معتبر بین المللی دانشگاه شهركرد متعلق به گروه مكانیك بوده كه به چاپ رسیده است.



1397/08/10
02:46:12
5.0 / 5
4671
تگهای خبر: بین المللی , پژوهش , تولید , دانشگاه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱