دانشگاه تبریز میزبان سومین كنفرانس ملی هیدرولوژی ایران، برگزاری جشنواره دانشجویی آب و رسانه

دانشگاه تبریز میزبان سومین كنفرانس ملی هیدرولوژی ایران، برگزاری جشنواره دانشجویی آب و رسانه

لیمو بلاگ: دبیر اجرایی سومین كنفرانس ملی هیدرولوژی ایران از برگزاری سومین كنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در دانشگاه تبریز آگاهی داد.


دكتر اسماعیل اسدی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار نمود: این كنفرانس با همكاری انجمن هیدرولوژی ایران و با هدف ارائه آخرین یافته های علمی، تعامل اساتید و مسئولان اجرایی، پژوهشگران، كارشناسان و دانشجویان این عرصه طی روزهای ۲۶ تا ۲۸ شهریور ماه جاری در دانشگاه تبریز برگزار می گردد.
وی افزود: محورهای اصلی این كنفرانس كه محورهای جشنواره رسانه ای نیز منطبق بر آن است، شامل تغییر اقلیم، سیلاب ها و خشكسالی ها، هیدرولوژی و مدیریت منابع آب، هیدرولوژی و مدیریت ریسك، داده كاوی و سنجش از دور در هیدرولوژی، هیدرولوژی و مدیریت حوزه های شهری، هیدرولوژی، محیط زیست و آب های غیر متعارف و هیدرولوژی، اقتصاد و حكمرانی آب است.
وی بیان كرد: هیدرولوژی، آبخیزداری و حفاظت از منابع آب، شبیه سازی و مدل سازی در هیدرولوژی، هیدرولوژی و آب های ژرف، هیدرولوژی و سازه های آبی در كشاورزی و فرهنگ سازی و اخلاق آب از دیگر محورهای این جشنواره به شمار می آید.
اسدی با اشاره به برگزاری برنامه های جنبی سومین كنفرانس هیدرولوژی ایران اظهار داشت: جشنواره دانشجویی "آب و رسانه" با رویكرد زمینه سازی برای تولید محتوای متناسب با محورهای سومین كنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در سطح رسانه ها و ارتقای آگاهی عمومی درباب آب، بعنوان یكی از برنامه های جانبی كنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در تبریز انجام می شود.
وی ادامه داد: مسابقه نقاشی آب و محیط زیست برای كودكان زیر ۱۳ سال، بعنوان برنامه جانبی سومین كنفرانس ملی هیدرولوژی ایران، ۲۶ شهریور ماه در دانشگاه تبریز انجام می شود.
اسدی اظهار نمود: هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگ سازی برای فراگیرهای سنین پایین خصوصاً دانش آموزان درباب اهمیت و جایگاه آب در زندگی انسان هاست.
دبیر اجرایی سومین كنفرانس ملی هیدرولوژی ایران افزود: مسابقه نقاشی آب و محیط زیست در روز افتتاحیه سومین كنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در ۲۶ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مركز نوآوری دانشگاه تبریز، روبروی دانشكده شیمی تبریز به صورت زنده انجام می شود.
وی اشاره كرد: تمام كودكان و نوجوانان زیر ۱۳ سال در تبریز می توانند در این مسابقه شركت كرده و آثاری با موضوعات آب و محیط زیست خلق كنند، پس از اختتام مسابقه، طبق نظر داوران آثار خلاق در ارتباط با آب و محیط زیست انتخاب شده و در مراسم اختتامیه كنفرانس از آثار برتر تجلیل می شود.
وی تصریح كرد: علاقه مندان جهت شركت در این مسابقه با همراه داشتن یك قطعه عكس سه در چهار، به دبیرخانه این كنفرانس به نشانی تبریز، بلوار ۲۹ بهمن، دانشگاه تبریز، دانشكده كشاورزی، گروه علوم و مهندسی آب بازگشت كنند.
اسدی اشاره كرد: جشنواره دانشجویی "آب و رسانه" نیز با رویكرد زمینه سازی برای تولید محتوای متناسب با محورهای سومین كنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در سطح رسانه ها و ارتقای آگاهی عمومی درباب آب، بعنوان یكی از برنامه های جانبی كنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در تبریز انجام می شود.




منبع:

1398/06/24
20:56:18
5.0 / 5
4329
تگهای خبر: پژوهش , تولید , دانشگاه , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳