ساخت پیچ گوشتی برقی ۵۶ كاره در ابعاد یك خودكار

ساخت پیچ گوشتی برقی ۵۶ كاره در ابعاد یك خودكار

لیمو بلاگ: پیچ گوشتی های برقی ابزاری موثر برای انجام امور فنی هستند، اما نمونه های جدیدتر آنها باوجود بهره مندی از سرهای قابل تعویض كارآیی زیادی ندارند كه برای آن هم چاره ای پیدا شده است.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از نیواطلس، Wowstick Mini نام پیچ گوشتی برقی تازه ای است كه توسط شركت استندمك تولید شده كه از نظر ابعاد و ظاهر تفاوتی با یك خودكار عادی ندارد ولی دارای ۵۶ سر مستحكم قابل تعویض و باتری با عمر بالا است.
شركت سازنده می گوید این پیچ گوشتی فشرده ترین و كوچك ترین پیچ گوشتی برقی جهان است كه ۱۷۳ میلیمتر طول و ۱۶ میلیمتر پهنا دارد و وزن آن به ۵۰ گرم نمی رسد. بدنه آلومینیومی یكپارچه همچون دیگر مزایای این محصول است.

سرهای متفاوت و قابل تعویض این پیچ گوشتی انجام امور نجاری و برقی مختلفی را ممكن می كنند. پس از نصب سر فشرده هم می توان به صورت دستی از پیچ گوشتی بهره برد و هم با فشردن یك دكمه آنرا با سرعت ۲۰۰ دور در دقیقه به گردش درآورد.
برای مشاهده دقیق محیط كار سه چراغ ال ای دی هم در زیر این پیچ گوشتی نصب شده است. عمر باتری این پیچ گوشتی در صورت استفاده مداوم شش ساعت است. شارژ باتری با استفاده از پورت مینی یو اس بی در ۴۰ دقیقه صورت می گیرد. قیمت پایه این پیچ گوشتی ۴۶ دلار و با متعلقات اضافی ۶۰ دلار خواهد بود.

1397/08/12
14:53:35
5.0 / 5
4811
تگهای خبر: تولید , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳