پشتیبانی از شركت های دانش بنیان در كنگره بین المللی ژنتیك ایران

پشتیبانی از شركت های دانش بنیان در كنگره بین المللی ژنتیك ایران

به گزارش لیمو بلاگ چهارمین كنگره بین المللی و شانزدهمین كنگره ملی ژنتیك ایران توسط انجمن علمی ژنتیك ایران در تاریخ ۲۷ الی ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ در سالن اجلاس سران برگزار می گردد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، محورهای این كنگره شامل تنظیم اپی ژنتیك بیان ژن، زیست شناسی مولكولی و كاربرد آن از پایه تا كلینیك، پزشكی مولكولی، تكثیر و تمایز سلول های بنیادی، بیماری های ژنتیكی، RNA های غیر كدشونده در بیماری و اومیكس تك سلولی است.
برنامه های علمی این كنگره شامل ژنتیك گیاهی، ژنتیك پزشكی، ژنتیك جانوری، ژنتیك میكروارگانیسم ها، زیست شناسی سلولی و مولكولی، پزشكی قانونی و ژنتیك باستانی، تحقیقات و درمان مبتنی بر سلول های بنیادی و بیوانفورماتیك است.
در چهارمین كنگره بین المللی و شانزدهمین كنگره بین المللی ایران، به منظور توسعه فرهنگ كارآفرینی در كشور، برای نخستین بار بخش ویژه ای از فضای كنگره به بحث تجاری سازی ایده و پشتیبانی از شركت های دانش بنیان اختصاص یافته است؛ این بخش در سه برنامه فن بازار، نمایشگاه شركت های دانش بنیان و رویداد حل مسئله معكوس طراحی شده و از الان مقدمات برگزاری آن كلید خورده است.
همینطور برگزاری رویداد كنگره مینیاتور، با محوریت حضور دانش آموزان و دبیران در حوزه ژنتیك، یكی از جذابیت های جدید رویداد پیش رو است.




1398/06/30
20:39:18
5.0 / 5
4685
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴