همایش ملی هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشكی برگزار می گردد

همایش ملی هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشكی برگزار می گردد

به گزارش لیمو بلاگ اولین همایش ملی هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشكی توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و همكاری شبكه هوش مصنوعی برگزار می گردد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر، «هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشكی»گامی برای ارتقای فعالیت ها در این حوزه می باشد. برگزاری آكادمی هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشكی، كارگاه های آموزشی عملی هوش مصنوعی در نورورادیولوژی، سخنرانی و انتشار پوستر مقالات بخش هایی از این همایش ملی است.
برگزاری آكادمی هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشكی كه رویدادی بین المللی است كه زیر نظر انجمن اروپایی انفورماتیك تصویربرداری پزشكی (EuSoMII) در ایران برگزار می گردد و در آن به مهمترین مفاهیم پایه و كاربردی هوش مصنوعی در رادیولوژی و سایر تصویربرداری های پزشكی پرداخته می شود.
همچنین در این همایش ۳ كارگاه عملی با موضوعات هوش مصنوعی در نورورادیولوژی با استفاده از متلب، به كارگیری هوش مصنوعی بدون احتیاج به برنامه نویسی و هوش مصنوعی در نورورادیولوژی با استفاده از پایتون برگزار می گردد كه در آنها بعد از معرفی اجمالی مبانی تئوریك، راهنمای گام به گام تنظیم یك الگوریتم در محیط های مربوطه عرضه و با استفاده از نمونه های واقعی تا آخر روز تمرین های عملی مختلف برای كسب تجربه عملی در طراحی شبكه های هوش مصنوعی اجرا می شود.
ارائه ۲۰ مقاله برای عرضه شفاهی و ۱۵ مقاله برای عرضه پوستر هم از دیگر برنامه های این رویداد است. در این همایش غرفه های نمایشگاهی برای عرضه دستاوردهای شركت های فعال در حوزه انفورماتیك تصویربرداری و داده پردازی در حوزه سلامت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
نخستین همایش ملی «هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشكی» ۱۱ تا ۱۴ آبان ماه برگزار می گردد.

1398/07/05
14:09:39
5.0 / 5
5134
تگهای خبر: بین المللی , پزشكی , شركت , نمایشگاه
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳