در اولین عصرانه فناوری پارك علم و فناوری دانشگاه آزاد عنوان شد

نظام مدیریتی كشور از تحول می ترسد

نظام مدیریتی كشور از تحول می ترسد

به گزارش لیمو بلاگ كارآفرین نمونه سال ۹۷ ˮمدیریتˮ را مهم ترین مبحث اكوسیستم كارآفرینی دانست و تاكید كرد: بایستی آرمان و آرزو در میان اعضای سازمان یا كسب و كار به اشتراك گذاشته شود، در صورتیكه بدنه مدیریتی كشور از تحول می ترسد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، فرشید گلزاده كرمانی در نخستین عصرانه فناوری پارك علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی كه عصر امروز با حضور مسؤلان این پارك برگزار شد، با تاكید بر آن كه باید متناسب با مخاطبان و ذی نفعان كسب و كار با آنها صحبت كرد، اظهار داشت: داشتن یك شیوه عرضه برای همه مخاطبان و ذی نفعان خطرناك می باشد و اصولا نباید آرمان و هدف را با ذی نفعان به اشتراك گذاشت ؛ بلكه به علت فضای بدبینانه كسب و كار در ایران بایستی تفسیرهای متفاوتی از اهداف و برنامه های كسب و كار ارائه نمود. نظام مدیریتی كشور ما از تحول می ترسد.
وی خاطرنشان كرد: یك مساله جدی برای پیش نرفتن برنامه ریزی ها و پروژه ها این است كه اعضای سازمان آرمان و آرزو نداشته باشند. آرزو و آرمان های یك سازمان در گروی امكان گفتگو و ارتباطات انسانی محقق می شود.
این كارآفرین اظهار نمود: پیش رفتن برنامه های یك شركت یا سازمان در محیط متغیر و غیرقابل پیشبینی امروز، جز با داشتن آرمان ممكن نیست.
گلزاده كرمانی اضافه كرد: مهم ترین مبحث اكوسیستم كارآفرینی مدیریت است و مدیر ارشد باید امكان گفتگو و ارتباطات انسانی را در داخل سازمان فراهم آورد.
وی تصریح كرد: مدیریت، ورزیدگی در مهارت های شخصیتی است و مدیر بایستی در عین فروتنی، مقتدر باشد. همینطور بتواند در كنار تصمیم گیری های مقطعی، برنامه ریزی داشته باشد و روابط انسانی را محور قرار دهد.
به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، در اولین عصرانه فناوری پارك علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی جمعی دیگر از مدیران شركت های دانش بنیان موفق این پارك هم به بیان تجربیات كسب و كاری خود، شكست ها و موفقیت ها و هم اندیشی با سایر شركت ها پرداختند.



1398/07/15
12:35:42
5.0 / 5
4502
تگهای خبر: دانش بنیان , دانشگاه , سازمان , سیستم
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲