زمان ارائه موبایل هواوی تاشو اعلام گردید

زمان ارائه موبایل هواوی تاشو اعلام گردید

لیمو بلاگ: موبایل تاشو میت ایكس5G شركت هواوی با قیمت 2403 دلار از 15 نوامبر بطور محدود در چین عرضه می شود. این موبایل دارای نمایشگر انعطاف پذیر است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از گیزموچاینا، شركت هواوی بعد از ماه ها تاخیر و گمانه زنی بالاخره موبایل «میت ایكس۵G» را به بازار عرضه خواهدنمود. این شركت چینی اولین بار دركنگره موبایل ۲۰۱۹ میلادی از موبایل مذكور رونمایی نمود اما ۱۰ ماه طول كشید تا آنرا آماده عرضه به بازار كند.
حالا موبایل آماده است و از ۱۵ نوامبر برای فروش در چین عرضه می شود. این موبایل در یك نسخه با ۸ گیگابایت RAM و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۲۴۰۳ دلار عرضه می شود. بدین سان بنظر می رسد موبایل تاشو جدید هواوی حتی از گلكسی فولد سامسونگ نیز گرانتر باشد این دستگاه هنگامیكه باز باشد یك تبلت با نمایشگر ۸ اینچی به وجود می آورد.
هواوی از پلیمری دولایه برای نمایشگر انعطاف پذیر بهره برده است. از طرف دیگر یك لولای محكم نیز در دستگاه به كار رفته است. پشت دستگاه ۴ دوربین (یك سنسور ۴۰ مگاپیكسلی، لنز تله فوتو۸مگاپیكسلی، دوربین واید انگل ۱۶ مگاپیكسلی و سنسور عمق ۳ بعدی) وجود دارد. همین طور «میت ایكس۵G» از دو سیمكارت و نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می كند. در كنار این موارد یك باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری در دستگاه نصب شده است. این موبایل در ۳۰ دقیقه ۸۵ درصد شارژ می شود. علاوه برآن بر اساس گزارش ها این دستگاه با تراشه Kirin980 به بازار عرضه می شود. «میت ایكس۵G» در ۱۵ نوامبر بطور محدود در چین عرضه خواهد شد. همین طور این شركت تخفیفی ۵۰ درصدی برای تعمیرات و جایگزین كردن نمایشگر دستگاه برای مشتریان درنظرگرفته شده است.


منبع:

1398/08/02
00:42:21
5.0 / 5
4706
تگهای خبر: اینترنت , شركت , فروش
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳