از سوی دانشگاه علوم بهزیستی انجام می شود

طراحی ویلچر ارگونومیك با همكاری برندهای معروف دنیا

طراحی ویلچر ارگونومیك با همكاری برندهای معروف دنیا

به گزارش لیمو بلاگ رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از برنامه این دانشگاه برای طراحی الگویی از یك ویلچر ارگونومیك با همكاری یك الی دو برند معروف ساخت ویلچر در دنیا اطلاع داد.


امیرمسعود عرب در گفتگو با ایسنا سه حوزه ای كه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بر آن متمركز شده را واقعیت مجازی، توانبخشی از راه دور و اُرتوزهای توانبخشی اعلام نمود.
وی سپس به تشریح ظرفیت های همكاری مشترك با دانشگاه های كشورهای مدیترانه شرقی در زمینه توانبخشی پرداخت و اظهار داشت: با عنایت به فقدان دانش كافی در این عرصه در كشورهای همسایه، محصولات ما در این كشورها بازار خوبی خواهند داشت. بر این اساس می خواهیم با عنایت به مشكلات و نیازهای كشورهای خارجی، پروتوتایپ یا الگوی محصولات خودمان را به آنها هم عرضه دهیم و در این عرصه با آنها تعامل داشته باشیم.
رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی سپس به یكی دیگر از كارهایی كه در مركز رشد دانشگاه و جدای از كارهای فناورانه در حال انجام می باشد، اشاره نمود و توضیح داد: با همكاری یك الی دو شركت و برند معروف ساخت ویلچر در دنیا، در حال همكاری برای طراحی الگویی از یك ویلچر ارگونومیك در داخل كشور هستیم.
عرب اضافه كرد: این برنامه كه اقدامات اولیه آن از ۶ ماه پیش شروع شده، با حمایت دفتر توسعه فناوری های سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در حال انجام می باشد و حدودا تا یك سال دیگر به نتیجه خواهد رسید؛ در آن زمان سایر شركت های داخلی می توانند از این مدل ارگونومیك و علمی ویلچر در ساخت ویلچرهای داخلی الگوبرداری كنند.



1398/08/08
09:20:45
5.0 / 5
4431
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه , شركت , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴