دورهمی فعالان زیست بوم فناوری حوزه آب برای رفع مشكلات صنعت

دورهمی فعالان زیست بوم فناوری حوزه آب برای رفع مشكلات صنعت

لیمو بلاگ: بازیگران زیست بوم فناوری حوزه آب، خشكسالی، فرسایش و محیط زیست در یك گردهمایی دور هم جمع می شوند تا با توانمندی و نوآوری های موجود در داخل، مشكلات صنایع رفع گردد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، هدف از این گردهمایی فناورانه كه به همت ستاد توسعه فناوری های آب، خشكسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همكاری صندوق نوآوری و شكوفایی و شتابدهنده آبان برپا است، استفاده از ظرفیت های علمی و توانمندی متخصصان برای حل مشكلات این حوزه است تا فعالان این زیست بوم در تعامل بیشتر با یكدیگر قرار گیرند.
در این گردهمایی همین طور صنایع نیازهای خودرا با برگزاری پنل های تخصصی ارائه می دهند تا با دستاودهای شركت های دانش بنیان و استارتاپ ها برای رفع آن اقدام گردد. همین طور این رویداد فرصتی برای معرفی دستاوردها و توانمندی های دانش بنیان ها فراهم می آورد تا با برگزاری نمایشگاهی آنها را ارائه و در معرض دید صنایع مرتبط قرار دهند.
ارائه آخرین دستاوردهای فناوری و نوآوری شركت های دانش بنیان، امضای قراردادهای تجاری سازی محصولات دانش بنیان، كمك به تقویت توان ساخت داخلی بوسیله تبادل اطلاعات فنی میان فناوران، مسئولان و سرمایه گذاران، آشنایی فعالان وابسته با دستاوردهای نوین و برگزاری نمایشگاه برای ارائه محصولات و خدمات شركت های فناور و استارتاپ ها از محورهای این رویداد است.
"گردهمایی فناورانه سازمان ها، صنایع، شركت های دانش بنیان و استارتاپ ها" ۹ و ۱۰ آذر ماه امسال در محل صندوق نوآوری و شكوفایی برگزار می گردد.




منبع:

1398/08/11
20:49:50
5.0 / 5
4743
تگهای خبر: خدمات , دانش بنیان , سازمان , شركت
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱