باهدف بررسی كسب وكارهای دانش بنیان؛

مجمع اقتصاد فناوری نانو

مجمع اقتصاد فناوری نانو

لیمو بلاگ: هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو، با هدف بررسی تاثیر فضای متغیر اقتصادی كشور بر كسب و كارهای دانش بنیان انجام می شود.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، ثبت نام هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو بعنوان بزرگ ترین رویداد مدیریتی حوزه نانو، از روز شنبه ۱۱ آبان ماه شروع شد. در این دوره مجمع تلاش خواهد داشت تا سوژه تأثیر فضای متغیر و ناپایدار اقتصادی كشور را بر كسب وكارهای دانش بنیان محور قرار داده و به بررسی فرصت ها و تهدیدهای ناشی از آن بپردازد.
همچون دوره های گذشته مجمع، امسال نیز صاحب نظران مختلفی در این دو روز به ارائه دیدگاه ها و تجربیات خود در چارچوب سخنرانی ها، پنل ها و كارگاه های مختلف خواهند پرداخت كه بزودی بوسیله كانال های اطلاع رسانی مجمع معرفی می گردند. به همین ترتیب گردهمایی بخش بزرگی از فعالان اكوسیستم حوزه فناوری و نوآوری خصوصاً فناوری نانو، فرصت ارزشمندی جهت شبكه سازی و گسترش ارتباطات برای شركت كنندگان این رویداد خواهد بود.
در این دوره ۴۶ نفر ظرفیت ثبت نام ویژه وجود دارد كه هزینه آن به سبب استفاده از جایگاه ویژه (۲ ردیف جلو) و همین طور بهره مندی از پكیج كامل فیلم فروم، متفاوت از سایر ثبت نام ها خواهد بود.


منبع:

1398/08/12
23:36:12
5.0 / 5
4353
تگهای خبر: دانش بنیان , سیستم , شركت , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱